De berg is van MIJ

• Topicstarter Topicstarter rc gek hugo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ben je nu te laat je bent al lang en breed onthoofd, begraven en de berg waar je begraven lag is ondertussen alweer gesloopt,
opgebouwt opnieuw gesloopt en weer opgebouwt(of iets in die richting)

Ach wat maakt het uit, die berg is ondertussen al zoveel keer verwoest dat die hangar er ook al lang niet meer is, en als jij er al die tijd in gezeten hebt...... :|

De school is een daverend succes, van alle uithoeken van het land stromen de aanvragen binnen, de opleiding lijkt vooral erg in trek te zijn bij jonge vrijgezelle mannen.
Ook mag ik vandaag onze eerste BN'er welkom heten, Henk westbroek met zijn voorheen illegaal vermeende schildpad Snoopy heeft zich vandaag aangemeld.

Yup, vorig jaar heeft-ie zich nog verkiesbaar gesteld voor een bestuursfunctie van 'Stichting Schildpad'. Gelukkig wilden de leden 'm niet en wat hij nou op het instituut komt zoeken?

_poster_henk.jpg

Eeh, ik kan me niet herrineren dat we een sleutel kwijt zijn, jij Corrien?
Bovendien hebben wij allebei een schildpad hanger aan onze sleutel van de berg dus de sleutel die jij gevonden hebt is niet van onze berg.

Jammer voor je, nog ff verder zoeken naar verloren sleutels. (zorg ik alvast dat ik die van mij niet kwijtraak)

pakt de sterkste en grootste magneet ter wereld en plaatst hem boven de berg. al het ijzer op de wereld wordt nu naar de berg getrokken.

Einde van de berg.

Truste mensen is bed tijd

de nu zwaar met ijzer vervuilde berg word steeds groter ;)
gelukkig heb ik geeb beugel meer, anders lag ik er tussen, toch klim ik er bovenop, plant een vlaggetje, en roep: 'I'm on top of the world!'
de berg is nu van mij, totdat iemand bovenop weet te komen. (hij is nu dik 15 km hoog, en ik zit in een verwarmde kunstof/metaalvrije drukkabine bovenop, cheeta ligt ergens samen met de magneet die hij neerzette onder in de berg begraven, hij had een vulling in zijn tand en kwam niet meer weg.

jesse zei:
Eeh, ik kan me niet herrineren dat we een sleutel kwijt zijn, jij Corrien?
Ach jesse, met Cheeta gaat het plotseling veel slechter. Echt verschrikkelig zielig hoor, het was zo'n aardig joch. Ze hebben de kapotte printer van 'm afgenomen omdat-ie er op zat te kauwen. Ik ben alleen maar nep-gestoord riep hij daarbij, maar daar trapte de waarnemend huisarts natuurlijk niet in. Nu heeft-ie een hoefijzer gevonden en mompelt de hele tijd 'magneet' en 'ik ga alle ijzer van de wereld op de berg gooien'. Met het sleuteltje van z'n bromfiets loopt ie nu de hele tijd 'krikkrak' te zeggen en dan stopt-ie het in een bergje zand. Volgens mij kunnen ze 'm beter opsluiten en als 't ie met dit soort onzin doorgaat zorgen we daar zelf nog wel voor. Een sleutel van een berg, hoe kom je er op?

Voorlopig dus maar niet meer letten op wat-ie hier schrijft.....en zo te zien geldt dat voor Alexander ook. Zie je dat die met die ijzer-onzin mee gaat doen? Een berg van 15 km hoog? Drukcabine? Haal jij dat joch even van de berg, jesse? Straks denken ze nog dat het een leerling van het opleidingsinstituut is. Je herkent 'm zo aan de bromfietshelm op z'n hoofd. Noemt-ie zelf een drukcabine :hammer: !

Nee, er zal wat inventiviteit nodig zijn om de berg in handen te krijgen en dan niet met van die marsmannetjes-technieken.

stik toch in die berg :lol:

pakt een schep en graaft zijn eigen berg met aanliggend meer. DiE BERG IS VAN MIJ

Ik zet de schoonmaakster van mn werk op de berg neer zijn we daar op mn werk ook mooi weer vanaf.
Iedereen op de berg word zo gek van haar nooit stoppende geouwehoer en gezeur dat iedereen van de
berg afvlucht. De schoonmaakster bereikt de top van de berg op zoek naar mensen om te irriteren.
Ik sta daar met een honkbalknuppel en (a la worms) mep ik haar van die berg af. Nu ik de enige op die berg
ben is de berg van mij!!

ik zet onder aan de berg een burger king neer. dus iedereen op de berg loopt naar beneden de burger king in . ik doe de deur op slot van de burger king en doe er een paar sloten omheen en ik graaf er een diepe kuil langs. ik lop de berg op, nu is de berg van mij :)

Jemig zeg, van die werkster werd je echt gek. Zit ik lekker aan het meertje te genieten van de ochtendzon, moest ik van haar alle eenden vangen en ja hoor, een sopje en al die arme diertjes werden geschrobd en gespoeld. Volgens haar hadden de vleugeltjes een grauwsluier en hadden ze allemaal vieze pootjes. Die arme dieren wisten niet wat ze overkwam. En dan dat gekwek van dat mens! Over d'r man, de buurvrouw, het weer, d'r pijntjes, de hangjeugd in de straat en ga zo maar door. Ik ben dus gillend weggelopen.

Flying Davy, die in z'n eentje zit opgesloten in de Burgerking (hij was tenslotte de enige op de berg) komt aardig wat kilo'tjes aan en wacht tot het gaat regenen. Die sukkel van een Leo heeft natuurlijk de deur van de keuken vergeten, dus als die diepe kuil volloopt...

Helaas voor jullie zit ik niet in de burger king, ben niet zo'n burger king fan ik sta dus nog gewoon op de berg.
En toen leo de berg opgelopen kwam kreeg die dezelfde mep als de schoonmaakster. Hij viel van de berg af en
zo zijn eigen kuil in: wie een kuil graaft voor een ander, valt er zelf in :wink:.
De berg is dus nog steeds van mij

Die sukkel van een Leo heeft natuurlijk de deur van de keuken vergeten, dus als die diepe kuil volloopt...
kan flying davy via de volgelopen geul de vaste wal weer bereiken.
helaas, Fltingdavy probeerde een vlot te maken van aan elkaar gebonden whopper broodjes maar aangezien de kwaliteit van deze broodjes ver te zoeken is zinkt het vlot halverwege de (DIEPE!) geul. aangezien hij al lange tijd in het restaurant opgesloten was was zijn lichaamsomvang vertiendubbeld en moteriek en conditie zo goed als 0. :cry: RIP Flying davy :wink:

Leo die als doorgewinterde ramptoerist op het gekrijs en getier van Flying davy afkwam kon zijn ogen niet geloven. Leo, spartelend in de brede geul krijsend naar zijn moeder en smekend naar Leo om hem te helpen. in de laatste seconden voordat Flying davy kopje ondergaat kom ik aan lopen :D zie het schouwspel van een afstandje, een burger king, een gigantisch dik persoon in een brede diepe geul. een jongeman met een enorme glimlach op zijn gezicht daarnaast en in zijn kontzak eigendomspapieren van de daarnaast liggende berg. met een vloeiende beweging trek ik de eigendomspapieren uit zijn kontzak. duw deze jongeman de geul in bovenop de zinkende dikkerd. zie de dikke jongen zinken en Leo hierachteraan gezogen worden. de omvang van de dikke jogen kwam inderdaad in de buurt van de breedte van de TITANIC :wink:

Flying davy zinkt.. dor de zuigkracht die zijn omvang teweegbrengt word Leo meegezogen.
ik heb de eigendomspapieren van Leo gegapt..

DE BERG IS DUS VAN MIJ :D

Jemig, die Flying Davy is ook een wonderjoch. Zat in de Burgerking, zat er niet in, zat er wel in. Is ook al op z'n minst een keer dood geweest in dit draadje. Nou ja, onkruid vergaat niet zullen we maar zeggen. Hij zal ook vast niet echt verdronken zijn in de geul. De jongens zullen trouwens die twee duikuitrustingen wel hebben gevonden, die ik er gisteren in heb gegooid (voor het geval dat...).
Ook met Cheeta gaat het opeens weer stukken beter. Die andere berg, die hij voor zichzelf had gemaakt (5cm hoog, hihi) bleek een geweldige therapie, dus hij doet nu weer gewoon.

Dus......gaan jullie elkaar maar weer lekker naar het leven staan met de meest wonderlijke en surrealistische oplossingen, die er te bedenken zijn. Volgens mij is de berg momenteel van Bono. Of van Leo? Of toch van Flying Davy?

Tog van mij want ik ben nooit in de burger king geweest(lees eerdere post, hou niet zo van hamburgers) dus ik sta nog steeds
bovenop de berg iedereen die erop probeert te komen ervanaf te meppen met een honkbalknuppel.

en ik kom flying davy helpen met een honkbalknuppel (ook) en krijg dus mee bestuursrecht van de berg.nu zijn we met 2 om iedereen van de berg af te meppen,mwahahahaha :evil:

ik plunder de burgerking... (lekker :D) en ga dr weer vandoor :)

nu es ff zien, laten we gewoon 5 meter onder de top de zaag pakken, en er een stukje afzagen (net als bij de mont blanc)
zo gezegd zo gedaan, en voordat flying davy eht doorheeft valt ie met een noodgang met topje en al de diepte in. de top is van ijs en hij glijd zittend op zijn ijsklontje dus snoeihard de helling af, als een soort bobslee maar dan zo groot als een huis. onderaan stond nog een burgerking gebouw, alwaar de nu door de wrijving bijna geheel gesmolten top met davy erop tegenaan knalde.. met een snelheid van zo'n 200 kmh, ik vraag me af hoe het met de gezondheid is van hem, maar misschien overleeft ie deze knal nog wel.

ondertussen zit ik bovenop de berg, op mijn nu vlakke plateautje op de top :) ik timmer een piket hekje omheen, rol wat prikkeldraad af, verstop wat landmijnen, en wat landmijn-paaseieren op de helling, en ga bovenop zitten wachten met een kattepult om de eerste die zijn hoofd boven de rand uitsteekt ertegenaan te schieten, zodat die zijn evenwicht verliest en er achterover weer af valt.

van wie zijn die papieren dan die ik in me hand heb :?: 8O
maar goed doen we het anders (en simpel :wink: )
ik loop de berg op. zie Flying davy daar met een knuppel als een ware baseball kampioen
baseball_lupo150.jpg

helaas vopor flying davy heb ik mijn grote hond killer meegenomen:
aww%20little%20big%20dog.jpg

na mij comando naar killer "PAK BAL"

killer rent op flyingdavy af. zo door ze broekspijp naar zijn edele delen en nemt hier een grote hap mee.
f;ying davy ziet nog net voor het dichtgaan van zijn ogen van de pijn dat ik alsnog de eigendomspapieren pak uit zijn broekzak alna ik een ambulance voor hem bel.
Flying davy sterft enkel ogeblikken daarna aan aan tetanus. RIP flying davy.

De berg is dus van mij!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back