De berg is van MIJ

• Topicstarter Topicstarter rc gek hugo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
vandaag nog. je smaakte achteraf tog niet zo lekker als op het moment dat ik je opat.
ik kotste je weer uit in mega kleine stukjes. je bent dus teruggekomen maar de berg bemachtigen
lukt je zo niet meer. Ik heb ondertussen een lekker lam gevonden wat ik opgegeten heb.
Nu is mn honger echt gestilt

snachts in het donker klim ik met een *goede* nachtvisibril op (die niet te verblinden is ;)) tegen de berg op, en duw de eigenaar op het moment van actieeraf terwijl hij slaapt. nu zit ik er bovenop, en is de berg van mij tot morgenvroeg..

dit plan treed in werking 5 minuten nadat iedereen in slaap is.. dus nog geen reacties erop :) ;)

ik ben al 10minuten aan het slaapwandelen,, maar toen ik de berg op liep (in me wandel) zag ik jou . ik dacht dat het de wc was dus ik plaste over je heen.
jij dacht gadver wat is dit nou, jij rende heeeel hard weg en kwam nooit meer terug :) ik ging naar een bed opzoek op d berg en ging verder slapen
De BERG is nu weer van mij... 8)

nu ga ik echt stoppen wl weeer leuk voor vandaag geweest

Even voor Leo Gaastra zorgen:

FW3_VELPON.MM.jpg

Deze stuurde Leo Gaastra mij via een pb'tje. Het is duidelijk te zien, dat jullie spijt hebben. Dat doet me goed, maar die berg is morgen wel 'spic-en-span', hè?
sad_cat.jpg

zeg corrien, sinds wanneer ben jij beheerder van het modelbouwforum? Ik dacht dat alleen robert dat kon zijn?

robert heeft zeker weer in de code zitten prutsen? :lol:

of hij is zo blij met je dat hij je promotie heeft gegeven 8) ( da wil ik ook!!!)

ik ga verder geen pogingen meer doen om de berg nog terug te krijgen, de lucht was me iets te ijl daarboven en daardoor kon ik niet goed vliegen... :roll:

[edit] terwijl ik dit bericht typte is corrien veranderd van "beheerder van het forum" naar "webmaster" :lol:

Tja, vanwege alle perikelen hier op de berg neem ik het hele forum voorlopig over. De zaken moeten natuurlijk wel een beetje goed gestructureerd verlopen en dat kan alleen als ik alle ongewenste berichten in dit draadje kan verwijderen en censuur op diverse accounts kan plegen. Robert heeft het voorlopig toch te druk met allerlei scripts, dus dat komt mooi uit.

robertck2.jpg

Hehe de hele nacht doorgewerkt maar de berg is schoon. Zelfs dat stuk vuil dat boven op de berg de berg zat te bewaken.
Ik heb hem bij het vuil in de vuilniswagen gegooid en hij zal dalijk wakker worden op een vuilnisberg(das ook een berg :wink:)
De berg is nu weer van mij :lol:

terwijl de rest zo moeilijk doet om de berg op te komen, loop ik op mn dooie gemakje de berg op, om samen naast vissende corrien een stoeltje neer te zetten, een radiografisch bootje te pakken, en op mn gemakje het meer op te tuffen..( even voor de modelbouwers onder ons, ik heb geen boot , wel auto's maar in dit geval even wel).
omdat het mij zo goed bevalt huur ik de berg voor een aantal daagjes..
de berg is nu (tijdelijk) van mij.

daar zitten ze dan TT-01rcdriver en corrien naast elkaar. corrien mmet het hengeltje in de hand..TT-01 rc driver met zijn bootje
MAAR:
dan gebeurt het.. corrien kan niets vangen langs de kant en het glassfiberhengeltje is neit toereikend genoeg en besluit het water met een bootje te betreden.. niet wetend dat door alle voogaande pogingen om de bergen te veroveren het water en ook de ucht zodanig verontreinigt zijn met vreemde buitenaardse stoffen dat er zich in het meer een monster heeft gecreeërd dat zijn wwerga niet kent..
Corrien vaart nietsvermoedend met het bootje het rustige water over als hij kronkelingen in het midden ziet..
Corrien: 'Godallemachtig dat moet me toch een beste snoek wezen". corrien haakt zijn beste blinker aan. werpt zover de hengel kan gaan en begint te draaien..
BEET maar wat corrie niet weet is dat ze dit aand e haak heeft geslagen:
waterdragon.jpg

helaas voor corrien want met een spanwijdte van 12 meter en een lengte van 34,72M is het een onbegonnen strijd. De draak vliegt uit het water, en verdwijnt in de verte met Corrien aan die prachtige hengel erachteraan. de laatset woorden van Corrien: "Ach, de schoorsteenmantel was toch te klein"

TT01-rcdriver is ontzettend aangeslagen door het incident. niettemin dat zijn bootje aan flarden is gereten door de kaken van het gigantische beest maar ook omdat zijn bilbuddy corrien voor onbepaalde tijd van de berg is verdwenen. TT-01rcdriver rent op goed geluk in de richting waar het monster verdween om Corrien van ernstig ongeval of erger te behoeden.
Dit maakt de berg nu onbemand en 3 keer raden wie er toen aan kwam lopen: (ok 1 keer is genoeg :wink: )
Dit tragische voorval maakt de berg dus weer van mij!! :D

helaas voor corrien want met een spanwijdte van 12 meter en een lengte van 34,72M is het een onbegonnen strijd. De draak vliegt uit het water, en verdwijnt in de verte met Corrien aan die prachtige hengel erachteraan. haar laatste woorden: "Ach, de schoorsteenmantel was toch te klein"
goh dat moet het tweelingzusje van corrien zijn dan, bedenk ik mij en loop terug naar mijn stekkie waar ook bono is gearriveerd.. ik zeg: ' hey bono, wil je hier blijven dan moet je ook een deel van de huur betalen!"
blijkt net dat bono platzak is en hij moet wat geld gaan halen, de berg is weer tijdelijk van mij

* blijkt ook net dat ik onverwoestbaar bootje heb.. dus ik ga vrolijk door

bootjeblauw1.jpg

Bono vroeg mij of ik hem wat kon lenen, geen probleem natuurlijk !
Helaas overkwam Bono iets naars op de afgesproken plek.

Gelukkig had ik het geld nog in mijn handen :wink:

Ik neem Bono zijn plaats wel in, ik heb ook serieuze plannen met de berg die trouwens dringend onderhoud nodig heeft.
Het meer is duidelijk lek, waar komt anders die haai vandaan ?

Pfoe, gelukkig. Het verhaal nam opeens wel een erg nare wending en als webmaster dacht ik er zelfs al over om maatregelen te nemen. Niet, dat dat erg sportief geweest zou zijn, maar dat kan mij niks bommen :evil: .

Ik hoop wel, dat de tweelingzus van mijn vrouw d'r mobieltje bij zich heeft, zodat we kunnen zoeken waar Drago haar heeft achtergelaten. Kijk, mij zie je natuurlijk niet vissen (dat heb ik al eerder geschreven) en de schuilnaam, waarmee ik hier op het forum kom is natuurlijk die van mijn duifje. Goh, dat dat stomme brok schoonzus nou net Drago wakker moet maken. Die houdt zich hier (sinds de film Dragon Heart uit de bioscoop is verdwenen) schuil en niemand, die echt last van 'm heeft sinds hij vegetariër is geworden.

draco.jpg

Vinden jullie het hier trouwens niet errug schoon? Die Davy en Leo hebben vannacht wel flink hun best gedaan, hè? We zullen Alexander maar eens inseinen, dat hij aan de 'Clean Mountain Competition' moet gaan meedoen. Wat moet je trouwens aan huur betalen per dag? Dat kan nooit veel zijn, dus dan leen ik Bono wel even!

Tegelijk gepost ! als je Bono zoekt , heb je echt een flinke hengel nodig ! hahaha!!

Ik heb trouwens een schoonmaakbedrijf, en zo schoon vind ik die berg niet !
Overal slingeren gebitjes en ledematen rond.

nadat rhelie al een tijdje zat kwam bono ook aanstrompelen, hij had nog maar een been over en een grote hap uit zijn schouder..
nadat we hem hadden opgelapt zijn wij gaan zitten en hebben genoten van de natuur.
ik heb alvast een kiekje genomen:

tijdelijkhw7.jpg

OW ja helemaal vergeten, de berg is nu (tijdelijk gehuurd) van ONS!

helass hebben TT-01 rcdriver en bono het verkeerde bord geplaatst, laat ik dat maar effe fixen voor ze, gratis, zonder er een berg mee te willen verdienen :wink:
forumbergaz6.png

Ow wat stom van de ouders TT-01 rcdriver en bono. Zijn ze vergeten de rem op de kinderwagen te zetten.
Rollen ze zo met een rotgang van die berg af terwijl ze net zo lekker zaten te genieten. Gelukkig was ik nog
aan het controleren of de berg echt schoon was en kon ze nog net op tijd opvangen door een blikvanger
neer te zetten. Ze zijn ongedeert gebleven maar hebben nu wel hoogtevrees(en een vieze luier)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back