De berg is van MIJ

• Topicstarter Topicstarter rc gek hugo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Leo,

totdat jij in je profiel je leeftijd hebt veranderd blijft het toch echt
ranja.jpg

Wim

Is er op de berg een toiletgebouw aanwezig?

Mischien is zoiets wel een goed plan:

WC-hokje-thumb.JPG

Is niet al te duur om te bouwen, en wel handig voor bezoekers!

Groet, Aad

(Handelaar in wc-potten)

wimg zei:
.. knip .. Nu daar meer activiteiten gaan plaats vinden is het misschien goed om een sportcomplex, deels overdekt, te beginnen.
Ik ben niet zo sportief, dus ik heb d'r niet zo'n zin in, maar is er iemand die zoiets wil gaan begeleiden?

We hebben al de volgende onderdelen:
Buiten:
Discus-werpen
Cross country zaklopen
(Voor het model-werpen wordt nog een model gezocht)

Indoor:
Lange afstand vlooienspel
bstar zei:
Is er op de berg een toiletgebouw aanwezig?

Mischien is zoiets wel een goed plan:

WC-hokje-thumb.JPG

Is niet al te duur om te bouwen, en wel handig voor bezoekers!

Groet, Aad

(Handelaar in wc-potten)
Aad, misschien kun je een en ander kombineren?

Wim

Op zich is het idee van modelbouwforumberg-toiletten natuurlijk prima. We moeten dan wel eerst een aantal zaken doorspreken.
Allereerst: welke toiletpotten willen we?

showr7.jpg

Ik stem voor die groene, maar dan niet met zo'n Nederlands damp-plateautje. Gewoon een ferme plons als het gelukt is en niet die flauwekul van eerst-zien-dan-doorspoelen.

Vervolgens moeten we ook het onderhoud met elkaar doorspreken. Ik heb wel een schoonmaakploegje op het oog:

adgiqhccamgae4mca7j1y6pmx1.jpg

Ze moeten natuurlijk wel sorbo-doekjes gebruiken en wc-eend. Daarnaast moet er ook een degelijke borstel komen:

506_255_SKA8QHV9_icon.jpg

Ik weet niet hoe jullie zijn gebouwd, maar ik moet altijd borstelen.

Dan moeten we die dingen ook nog kunnen vinden, dus we hebben bewegwijzering nodig:

6220interesting20wc20siju1.jpg

En dan nog de vraag op welke afstand je ze van elkaar moet plaatsen. Hoeveel kilometer kun je komen voordat je weer moet kakken? Sorry voor het taalgebruik, maar je moet praktisch zijn.

En dan heb ik het nog niet gehad over het soort toiletpapier (Popla?) en of het interieur in een stimulerend kleurtje moet worden geschilderd en dan zullen er nog wel een boel dingen te bedenken zijn.

Zo zie je maar, dat een eenvoudig voorstel toch eerst even goed overdacht moet worden. Ook de sanitaire stop vereist de nodige aandacht en heeft heel wat voeten in de aarde voordat-ie degelijk ten uitvoer kan worden gebracht :? .

Ik stem voor de witte, maar ben het wel met je eens.. wel een diepschijter en niet zo'n plateaupoeper.. dat is alleen handig voor mensen met kinderen en die wil je niet op je berg hebben..

hezik zei:
.. dat is alleen handig voor mensen met kinderen en die wil je niet op je berg hebben..
Tja, daar hebben we het nog niet over gehad.......
Moet er een minimum leeftijd komen voor de berg?

Wim

Mooi dat jullie zo meedenken!

Ik zat ook nog te denken dat we er ook wel een paar douches bij kunnen maken, zodat je als je een flink potje vlooien race achter de rug hebt, je lekker even kunt afkoelen!

Tevens lijkt het mij leuk om de wc-brillen te laten airbrushen, hier wat ideetjes: http://www.ribbi.be/fotowcbrillen.htm

De bewijzeringsborden moeten we mischien zo maken, dat als de wc bezet is, er een rood lampje begint te branden.

ceramica-eos-tandem-wc-bidet.jpg

Dit wc meubel vind ik ook wel wat hebben, is ook praktisch voor de cross country zaklopers, zodat ze hun voeten na afloop kunnen wassen.

Ik zal wel even ook met een aannemer gaan praten, wat hij van de ideeen vind.

Groet, Aad

Ik zei al, dat er nog wel meer zaken doorgesproken moesten worden. Iedereen beschouwt de berg maar als honden-uitlaatplaats en bij het vér-vlooien kom je dan ook regelmatig 'ongelukjes' tegen van deze dierenliefhebbers. Meer dan tijd voor sanitaire voorzieningen voor viervoeters. Ik zal gelijk boer Piet inseinen, dat hij met Clara 1 t/m 51 ook hier terecht kan:

hondentoilet2.jpg
lr_v24.jpg

Corrien zei:
Ik zal gelijk boer Piet inseinen, dat hij met Clara 1 t/m 51 ook hier terecht kan
Gelukkig maar, dan zijn we tenminste van die lastige beesten in de vijver af. Kunnen we weer gewoon varen.
koe%20en%20dolfijn.jpg

D'r moet natuurlijk wel een plekje zijn waar je rustig kunt gaan zitten en de gevlekte viervoeters zitten bekijken.
Ik denk aan het volgende voor het interieur:
krukjekoe.jpg

En boer Piet moet natuurlijk wel vlot bij zijn koeien kunnen komen. Daarom heeft hij de volgende koe genetisch gemanipuleerd:
koe.gif

Wim

Dat gespetter in onze vaarvijver was me ook al een tijd een doorn in het oog. En dan zijn het ook nog Campina koeien, die constant 'bommetje' doen. Het is trouwens ook slecht voor het vlees, dus een bar slechte zaak voor de wokliefhebber.

Die genetisch gemanipuleerde koeien vind ik toch wel wat hebben. Wieltjes en grote koppen is natuurlijk 'not done'.

cow.jpg

Een wat beter ontwikkelde bilpartij natuurlijk wel. Zo te zien kan d'r best wel een heleboel bij en dat levert dan meer dan overheerlijke biefstuk:

dwarsekoe.jpg

Tja, en die heilige koe van TT-01 driver laten we natuurlijk maar gewoon lopen:

15T_Holy_Cow.jpg

bstar zei:
De bewijzeringsborden moeten we mischien zo maken, dat als de wc bezet is, er een rood lampje begint te branden.
Daar kan ik wel wat voor verzinnen. In plaats van een rood lampje kunnen we ook een timer plaatsen. Als je geen krantje of een tijdschrijft mee naar binnen neemt kan volgens mij de klus met gemak binnen 5 minuten zijn geklaard. Je kunt dan op de timer zien of er iemand zit, hoe lang dat al zo is en hoe lang het duurt voordat er automatisch wordt doorgespoeld en de deur vanzelf opent.

Corrien zei:
bstar zei:
Daar kan ik wel wat voor verzinnen. In plaats van een rood lampje kunnen we ook een timer plaatsen. Als je geen krantje of een tijdschrijft mee naar binnen neemt kan volgens mij de klus met gemak binnen 5 minuten zijn geklaard. Je kunt dan op de timer zien of er iemand zit, hoe lang dat al zo is en hoe lang het duurt voordat er automatisch wordt doorgespoeld en de deur vanzelf opent.

Ja dat is wel een goed plan! Moet er dan ook nog een maximale tijd zijn dat je er mag zitten?

Ook moet er natuurlijk een goeie afzuiginstallatie komen!

Groet, Aad

bstar zei:
(...knip...)
Ook moet er natuurlijk een goeie afzuiginstallatie komen!
Groet, Aad

Foei Aad, ga je schamen!
Dit is een fatsoenlijk forum. Voor straf moet je, zodra ze er staan, de eerste drie weken plee's schrobben.
(Zo, een potentieel sanitair probleem ook weer tijdelijk opgelost... Moet nog wel een advertentie komen om een 'vaste' sanitaire kracht te werven. Waar is die PR-functionaris?

ben al bezig

carcow.jpg

mijn heilige koe is trouwens geen koe, het betreft mijn nieuwe maserati quattroport sport GT :P

Hier thuis werd al gedreigd, dat ik vandaag een rollator zou krijgen. Als alternatief kon ik ook dit krijgen:

sparrowfrontnb7.jpg

Wat jullie hier echter op de berg als verjaardagscadeautje aanbieden kan ik echter veel meer waarderen:

5203322665586411vj1.jpg

Leuk hoor, zo'n V-8 aangedreven driewieler. Mijn hartelijke dank! Vandaag zien jullie me niet meer. Eerst even een uitgebreide proefrit en vervolgens gaan we..................barbeknoeien (volgende week pas Chinees wokken
eat.gif
).

jan, gefelisiteert met je verjaardag
:new-bday: :music:

ik heb ook nog een idee voor het sportcenturum: rollator wedstrijden
rollator.jpg

omdat je zo hard gaat is beschermende kleding verplicht

(Jan, ook gefeliciteerd van mijn papa (wimg) )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back