Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
wimg zei:Leo,
totdat jij in je profiel je leeftijd hebt veranderd blijft het toch echt
![]()
Wim
wimg zei:.. knip .. Nu daar meer activiteiten gaan plaats vinden is het misschien goed om een sportcomplex, deels overdekt, te beginnen.
Ik ben niet zo sportief, dus ik heb d'r niet zo'n zin in, maar is er iemand die zoiets wil gaan begeleiden?
We hebben al de volgende onderdelen:
Buiten:
Discus-werpen
Cross country zaklopen
(Voor het model-werpen wordt nog een model gezocht)
Indoor:
Lange afstand vlooienspel
Aad, misschien kun je een en ander kombineren?bstar zei:Is er op de berg een toiletgebouw aanwezig?
Mischien is zoiets wel een goed plan:
![]()
Is niet al te duur om te bouwen, en wel handig voor bezoekers!
Groet, Aad
(Handelaar in wc-potten)
Tja, daar hebben we het nog niet over gehad.......hezik zei:.. dat is alleen handig voor mensen met kinderen en die wil je niet op je berg hebben..
Gelukkig maar, dan zijn we tenminste van die lastige beesten in de vijver af. Kunnen we weer gewoon varen.Corrien zei:Ik zal gelijk boer Piet inseinen, dat hij met Clara 1 t/m 51 ook hier terecht kan
Daar kan ik wel wat voor verzinnen. In plaats van een rood lampje kunnen we ook een timer plaatsen. Als je geen krantje of een tijdschrijft mee naar binnen neemt kan volgens mij de klus met gemak binnen 5 minuten zijn geklaard. Je kunt dan op de timer zien of er iemand zit, hoe lang dat al zo is en hoe lang het duurt voordat er automatisch wordt doorgespoeld en de deur vanzelf opent.bstar zei:De bewijzeringsborden moeten we mischien zo maken, dat als de wc bezet is, er een rood lampje begint te branden.
Corrien zei:Daar kan ik wel wat voor verzinnen. In plaats van een rood lampje kunnen we ook een timer plaatsen. Als je geen krantje of een tijdschrijft mee naar binnen neemt kan volgens mij de klus met gemak binnen 5 minuten zijn geklaard. Je kunt dan op de timer zien of er iemand zit, hoe lang dat al zo is en hoe lang het duurt voordat er automatisch wordt doorgespoeld en de deur vanzelf opent.bstar zei:De bewijzeringsborden moeten we mischien zo maken, dat als de wc bezet is, er een rood lampje begint te branden.
bstar zei:(...knip...)
Ook moet er natuurlijk een goeie afzuiginstallatie komen!
Groet, Aad