De berg is van MIJ

• Topicstarter Topicstarter rc gek hugo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Speciaal voor Davy:
Gras wallpaper
en
Grasmaaier wallpaper

en tot slot:
"For the guy who loves to cut grass"
RCCC-0102.jpg

Nou Davy, jij wordt weer behoorlijk verwend!

Wim

Dank je Wim, deze had ik nog niet in mijn collectie. Die grasmaaiermotor die je liet zien was al is aan de orde
geweest toen we zochten naar een geschikte grasmaaier voor mij. Ik heb zelf al een luxe zitmaaier en de
grasmaaihulp(Leo) moet het grasmaaien als straf eigenlijk. Inmiddels heb ik hem opgeleid als volwaardige
grasmaaier maar we moeten wel onthouden dat het een straf is voor hem en dan moet ie dus niet te luxe
materiaal krijgen om het gras mee te maaien. Hij mocht die kitemaaier proberen omdat je daar vast en zeker
spierpijn van krijgt en dat wil ik niet hebben. Dus was hij de pineut. Het probeersel van de kitemaaier is in principe
geslaagt, het werkt wel, maar heeft niet zo'n hoog rendement als een gewone zitmaaier. Nu zijn we weer volop bezig
met het onderhouden van het gras op de berg en Leo gaat gewoon weer verder met het schaartje.

Altijd leuk voor de kleine later maar ik doe het toch liever met de echte grote bosmaaier(grasmaaien dan he
stelletje viespeuken :wink:). Bedankt voor de link in ieder geval voor de bestuurbare zitmaaier ik zal hem onthouden
voor de kleine later, zodat ie weet hoe moeilijk werk papa doet.
Ja dat is Leo

ik zie ze vliegen

[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
wimg zei:
en Leo gaat gewoon weer verder met het schaartje
Ah, dan heb ik hem toch zien zitten:
mowing_grass.jpg

Wim

Dat zie je toch verkeerd Wim. Dit is Leo niet, maar een ex-collega van Roel. Hij heeft het vak in Irak geleerd en is nu afgzwaaid, dus is hij op zoek naar een nieuwe bron van inkomsten: http://www.snopes.com/photos/military/grass.asp. Aangezien hij "iets" heeft met gras, leek het hem leuk om Davy te assisteren. Met het oog op de komende tropische temperaturen, lijkt het mij een prima aanvulling, deze man heeft ervaring genoeg om gras ook onder extreme omstandigheden in tip-top conditie te houden. Groot voordeel: dan heeft Roel meteen iemand om ervaringen mee uit te wisselen en hoeven wij die sterke verhalen voorlopig niet meer aan te horen!

Hoezo "Sterke verhalen"?
In een 'sterk verhaal' zit een zeker percentage overdrijving. Daar kunnen jullie mij nooit op betrappen!

Als ik zeg dat ik bijna elke week met al mijn cursisten het bed deel, IS dat gewoon zo!
Deze week bijna, vorige week bijna, de week daarvoor bijna...

Dus mijn verhalen blijf ik gewoon hier debiteren, zit geen 'sterk' element in.
100% uit het leven gegrepen...

Roel van Essen zei:
100% uit het leven gegrepen...

En nu met zijn allen...

fblad.gif

Gevolgd door:

refrein:
Nee, nee, nee, nooit meer water, geef me een borrel of een pils of weet-ik
veel
Nee, nee, nee, nooit meer water, water krijg ik niet meer door m'n keel
Nee, nee, nee, nooit meer water, zelfs niet in de aller hoogste nood
Nee, nee, nee, nooit meer water, ook al sterf ik van de dorst, ik ga nog
liever dood

En kijk niet zo boos!

farcepw1.jpg

Ja hoor, lekker bijdehand. Bladmuziek :evil: ! Liggen de huisdieren net lekker te slapen:

knuffelro7.jpg

Opeens een pokkeherrie. Wat gebeurt er, wat is er aan de hand:

animal8271hx4.jpg

En daar zit-ie weer:

roelvanessenvf2.jpg

Wat staat er nog steeds in de potpourri? Juist! De vlieger :evil: :evil: :evil: !

vlieger_bgr.jpg

En wat gebeurt er als "De Vlieger" op het orgeltje wordt gespeeld?

elephantsunsetse5.jpg

Nou, daar zijn we dus weer vreselijk blij mee. Kan er nou niet even beter worden nagedacht? Ik ga maar weer eens naar de apotheek voor enkele kilo's valium. Daarna moeten we natuurlijk weer allemaal helpen om de platgetraptje grassprietjes rechtop te zetten om maar niet te denken aan die kruiwagens vol, die we weer ergens kwijt moeten zien te raken.

De modelbouwforumbergbrandweer was vandaag aan het inspecteren op de modelbouwforumberg of er wel aan de brandveiligheid word gedacht.

Davy houd daar blijkbaar helemaal geen rekening mee! zeg davy, tijdens die warme dagen moet je natuurlijk wel het gras water geven! Al dat droge gras is kan natuurlijk een beginpunt worden van een grote brand!

zion27.jpg

De modelbouwforumbergbrandweer zal de komende tijd het gras goed in de gaten houden op het begin van brandjes. We verwachten natuurlijk dat er wat aan gedaan word maar voor de zekerheid hebben we alvast een blusvliegtuig besteld. Eentje van dit type:
istockphoto_1868642_fire_plane.jpg

@TheHawk: Die snuggere jongens van jou hebben de verkeerde berg geinspecteerd!
Zoals je kunt zien op de foto van mijn olifantenvalletjes, is het gras op de berg in topconditie. Het probleem is dat het op de andere bergen wemelt van de, al dan niet gezonnebrilde, hondkonijnen. Die beesten doen overal maar hun behoefte en dat is nu niet bepaald bevordelijk voor de gezondheid van de flora aldaar.
Die borden kunnen dus wel weg, want zo erg is het dus niet gesteld met de droogte:

Fire%20Warning.jpg

Overigens heb ik nog steeds niets vernomen van enige actie op de exemplaren die ik kortgeleden op de forumberg heb gespot. Hoe zit het daar eigenlijk mee? We zouden toch niet willen dat Davy moest toekijken hoe zijn grazige graveldjes langzaam veranderen in een dorre woestenij?

O, die zonnebrilhondkonijnen zijn allang weggejaagd door de poezen van een kennis van mij. Ik heb ze al weer teruggebracht en je ziet ze hier nog badderen. Van dat wegjagen raken ze toch wel wat bezweet en dan willen ze eerst een hapje (enkele kilo's kattenbrokjes) en vervolgens in het badje, dat de kennis in zijn achtertuin heeft staan:

animal7017yi9.jpg

Micropuller zei:
@TheHawk: Die snuggere jongens van jou hebben de verkeerde berg geinspecteerd!
Zoals je kunt zien op de foto van mijn olifantenvalletjes, is het gras op de berg in topconditie. Het probleem is dat het op de andere bergen wemelt van de, al dan niet gezonnebrilde, hondkonijnen. Die beesten doen overal maar hun behoefte en dat is nu niet bepaald bevordelijk voor de gezondheid van de flora aldaar.
Die borden kunnen dus wel weg, want zo erg is het dus niet gesteld met de droogte:

Fire%20Warning.jpg

Overigens heb ik nog steeds niets vernomen van enige actie op de exemplaren die ik kortgeleden op de forumberg heb gespot. Hoe zit het daar eigenlijk mee? We zouden toch niet willen dat Davy moest toekijken hoe zijn grazige graveldjes langzaam veranderen in een dorre woestenij?

Die snuggere jongens van mij hebben verder gekeken dan het wel mooi groene veldje aan de het meer. Die snuggere jongens van mij zijn naar de andere kant van de berg geweest waar ze de droogte aantroffen. Dus laat die borden maar staan. :|

Goed, dan heb ik nu voor maandag 09.30 uur een afspraak bij de opticien gemaakt voor jouw snuggere jongens. Ga gelijk zelf ook maar mee! Op onze berg tref je geen enkele onverzorgde grasspriet aan, laat staan dat er eentje verdroogd is. Wat zullen we nu beleven?

Kijk, het kan zijn dat het commando over de brandweertroepen als een zware last op je schouders rust, maar dat is nog geen reden om er paranoïa van te worden en overal brandgevaar te vermoeden. Je kunt daarover rustig bij ons aankloppen en dan babbelen we er over, bij voorkeur tijdens een wok-sessie. We hebben natuurlijk niks aan een stresskip als commandant.

304gt8.jpg

Modelbouwforumbergbeheerder zei:
Goed, dan heb ik nu voor maandag 09.30 uur een afspraak bij de opticien gemaakt voor jouw snuggere jongens. Ga gelijk zelf ook maar mee!
Om alvast te oefenen voor morgen:
Ga op 1 meter afstand van je monitor zitten en lees de onderste regel.
Lukt dit niet, ben je waarschijnlijk toe aan een bril.
Heb je reeds een bril, mag je die gebruiken. Kun je dan de onderste regel niet lezen, ben je toe aan andere glazen.
Bril_lenzen1.JPG

Wanneer je "WEEEZET" kunt lezen ben je nog niet ver genoeg naar beneden.
Lees de tekst onder "OOGTEST" vanaf 1 meter.
(Niet spieken!)

Wim

OK Alexander,

jou computer heeft geen bril nodig.

Maar voor de overigen:
tekst lezen zonder in te zoomen!

Wim

(Sterkte jongens, straks bij de opticien.)

Nou, alle manschappen van TheHawk zijn nu 'aan de bril'. Alleen TheHawk zelf doet zijn forumnaam eer aan, dus die hoefde nog niet. Hij heeft nog wel even gepast, maar dat werd niets:

Brillen_affe.jpg

Nou, ik hoop dat die brillen een beetje goed corrigeren, want sinds dat die brandweerlui overal rondlopen klaagden mijn cursisten dat ze regelmatig 'brillen omhoog' constateren en verdachte gele plasjes naast de WC-potten.
Nou snappen die dames best dat je van een halve dag blussen zelf ook wat water kwijt moet, maar (namens de dames) een vriendelijk verzoek:
A) doe dat op het heren-toilet
B) als de nood zo hoog is dat het damestoilet gebruikt moet worden, heb dan het fatsoen om de bril omhoog te zetten, goed te richten en (als het door ouderdomsproblemen eens misgaat) de rotzooi op te ruimen!

Als die brandweer net zo blust als dat ze p*ssen, wordt geen enkele brand geblust, en is er in de aangrenzende panden alleen maar een enorme waterschade!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back