raf
Forum veteraan
hallo
het is niet dat er niets gepost wordt dat ik niet verder aan het bouwen ben
de wtc en de sluitstukken zitten in de romp gelijmt
als deze kant is uitgehart dan kan de andere kant er opgelijmt worden en is de romp dicht
dan kan er begonnen worden met het doorboren van de paar 100 vloedgaten in het dek
ik moet zeggen dat het wel een hele knaap wordt
de wtc is maar eventjes 1.40 meter lang dus plaats zat om er twee dikke duiktanks in te bouwen
en nog ruimte over om twee trimtanks er in te zetten
ik ga nu aan de toren beginnen en dat wordt ook nog een plezant werkje want die is bol rond naar alle kanten
foto's volgen
ik heb deze keer bewust gekozen om de boot in drie delen te bouwen
zo kan ik vooraan het mechaniek voor de voorste duikroeren in een kleine wtc inbouwen
met eventueel zijn eigen ontvanger of een kabel doorvoer van norbert zodat ik alle signalen die nodig zijn toch in de boeg wtc kan krijgen
een kabel doorvoer lijkt me beter daar ik dan toch maar 1 ontvangst kristal nodig heb
wat gemakkelijker is op een beurs of een treffen
nu weer wat verder met de toren
gr raf
het is niet dat er niets gepost wordt dat ik niet verder aan het bouwen ben
de wtc en de sluitstukken zitten in de romp gelijmt
als deze kant is uitgehart dan kan de andere kant er opgelijmt worden en is de romp dicht
dan kan er begonnen worden met het doorboren van de paar 100 vloedgaten in het dek
ik moet zeggen dat het wel een hele knaap wordt
de wtc is maar eventjes 1.40 meter lang dus plaats zat om er twee dikke duiktanks in te bouwen
en nog ruimte over om twee trimtanks er in te zetten
ik ga nu aan de toren beginnen en dat wordt ook nog een plezant werkje want die is bol rond naar alle kanten
foto's volgen

ik heb deze keer bewust gekozen om de boot in drie delen te bouwen
zo kan ik vooraan het mechaniek voor de voorste duikroeren in een kleine wtc inbouwen
met eventueel zijn eigen ontvanger of een kabel doorvoer van norbert zodat ik alle signalen die nodig zijn toch in de boeg wtc kan krijgen
een kabel doorvoer lijkt me beter daar ik dan toch maar 1 ontvangst kristal nodig heb
wat gemakkelijker is op een beurs of een treffen
nu weer wat verder met de toren
gr raf
Laatst bewerkt: