Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Remco.Hmm, die onderdelen zij niet al te groot, inspannen gaat nog lastig worden.
kleinste wat in de drieklauw past is 6 mm , in de vierklauw 10 mm.
Kleinste spantang die ik heb is ook 6 mm.
is de krukas uit een stuk of is de as waar de drijfstang invalt er ingeperst ?
Als ik die onderdeeltjes zo zie krijg ik er wel zin in om eens te proberen.
Net een klus voor een ander klaar, waren stukjes van zo,n 100 tot 150 KG die bewerkt moesten worden. even iets heel anders dus.
Hmm, die onderdelen zij niet al te groot, inspannen gaat nog lastig worden.
kleinste wat in de drieklauw past is 6 mm , in de vierklauw 10 mm.
Kleinste spantang die ik heb is ook 6 mm.
Spantanghouder voor je draaibank maken![]()
Remco,Sjef,
de maten zijn niet te lezen, ook niet in je fotoalbum.
De afbeelding is daarvoor te klein.
Ook als ik de afbeelding opsla en uitvergroot.
Weet niet hoe het album hier werkt, en of je dar ook grotere plaatjes kunt plaatsen.
Groet,
Remco
Remco,Sjef,
Het werkt nog niet lijkt het,
ook in je fotoalbum blijft het plaatje erg klein ( 17 KB)
Staat er ergens bovenin de balk van het programma waarin je tekent de optie Formaat wijzigen? soms staat het ook onder de knop tekening aanpassen.
Als je die dan op 200 procent ze, en dan te tekening opnieuw opslaat , zou hij wel groter weergegeven moeten worden.
Maar mischien kan een ander een duidelijkere uitleg geven, ik ben er ook niet echt handig in.
Groet,
Remco
Dunsz,Ik heb voor de basis van mijn werkbank gebruik gemaakt van een (aanbiedings opbergrek)............en in plaats van stapelen, naast elkaar gezet. Er zijn veel mogelijkheden met deze setjes om h.e.e.a. met M6 boutjes/moertjes aan elkaar te koppelen en ook met pluggen aan de muur te schroeven. Het werkblad heb ik gemaakt van gebruikt hout en nu niet zichtbaar.........het blad heb ik bedekt met zink wat gebruikt wordt voor dakgoten. Met de maten naar de loodgieter gegaan en die had het binnen een kwartiertje geknipt en gevouwen hoe ik het wilde hebben ......voor weinâgh zonder bonnetje
roost:
Kortom.........het hoeft niet echt ingewikkeld te zijn om een werkbankje in elkaar te freubelen op de hoogte die je zelf lekkervind ....
De meeste mensen vergissen zich in de enorme stabiliteit die je toch kunt bereiken met deze dunne hoeklijntjes........................!!!!!
![]()