Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik begrijp wat je bedoelt, het idee is goed,alleen beweegt dit deel bij het horizontaal frezen van voor naar achteren via het ondersupport of de kruistafel.zou het ondersteunen (bijv. d.m.v. een passtuk met prisma) op het bed van het werkstuk (op tekening ongeveer 1 cm na woord "draaibankbed" de belasting niet geheel opheffen?
Het gaat er toch (alleen maar) om, dat het werkstuk vastgehouden wordt?
Met de oude baas gaat het nog steeds goed Remco,dus hoop ik voorlopig nog geen gebruik te maken van een met stoom aangedreven rolstoel.
Momenteel probeer ik het CAD 2 tekenen onder de knie te krijgen,dus daarom momenteel weinig post hierop!
groeten fanaat Sjef.
Dat weet ik Dunsz,maar ik heb nog wat snipper plus vakantiedagen en die ben ik nu aan het opmaken met leren !
Sjef,
Zijner nog ergens tabellen te vinden voor een sterke arm.
Slagen per minuut bij welk materiaal , diepte van snede, en breedte van snede?
Heb ooit al eens zo.n ding gehad, dan zie je hier weer de plaatjes, en dan staat er 5 km verderop een te koop die weg moet dus voor krap aan de schrootprijs.
Dan is zo.n ding natuurlijk rap opgeladen,
Zeker aangezien ik nog een aantal binnen spiebanen moet steken, als ik dat moet uitbesteden heb ik met 6 spiebaantjes de machine al betaald
![]()