.
jaja Femmo, het einde van de restauratie komt eindelijk in zicht!
Alleen is dit afplakken/snijden/schilderen/weatheren een flink tijdrovend klusje en ik ben pas net begonnen met de eerste letters op de romp. Morgen misschien verder met de belettering van de andere zijde van de romp.
Ik heb in dit draadje een aantal keren over de definitieven uitvoering getwijfeld, maar ga nu echt voor de G-AGHY... no way back

. Ik vind haar in deze uitvoering en kleuren een prachtige Moth en ben blij dat ik uiteindelijk (mede door invloed van Femmo) voor deze uitvoering gekozen heb, ondanks de nodige extra modificaties naar deze versie tijdens de restauratie.
Motorkap en cockpitraampjes er weer even los opgezet ter motivatie voor me om morgen weer verder te gaan met het afplakken en uitsnijden van de letters - wel door de afplakband en niet door de bekleding

... niet m`n meest favoriete klus, maar wel 'rewarding' als het eenmaal gedaan is...
De motorkapdeuren moeten nog de groene afronding krijgen en de scharnierpennen van de motorkap moeten natuurlijk nog afgekort
De full-size G-AGHY lijkt op foto`s altijd 'spik en span' en net in de lak gezet, maar ik ga mijn G-AGHY toch wat weatheren, ze is nu te 'clean'
Groeten, Ramses