Na 4 weken is hij binnen.
De Full Carbon Kappa 35 van Eroplan.
Op verzoek in mijn kleuren gebouwd (oranje / zwart).
Ik zal komende dagen een kort verslagje maken van de montage, want bouw kan je het niet noemen.
Het begin:
Ik zat al tijden te kijken naar een mooie moderne F5J kist.
Na de Elektra, Stork en andere modellen bekeken te hebben vond ik het toch het geld niet waard.
Enkele maanden later kreeg ik de tip van de Kappa.
5 weken geleden contact gehad met Eroplan, gevraagd wat de mogelijkheden waren en de prijs en levertijd.
Normaal 6-8 weken maar hij kon wel een uitzondering maken.
Ik snel een schetsje maken en een foto van hoe mijn F5B kisten eruit zagen.
Dat moesten de kleuren worden.
OK... no problem.
2 weken later kreeg ik een mailtje met een foto van de vleugel die uit de mal kwam en de tekst, fuselage is in production now.
Leuk.
Een week later was hij klaar maar toen was ik op vakantie.
Vorige week heeft ie hem verstuurd en nu kwam ie dan.
Alles was zeer goed verpakt en de vleugelhoezen zaten er ook al bij.
Her en der zitten dingen verstopt, stuurkabeltjes, stukjes hout, dopjes, schroefjes.
Alles snel uitgepakt en het model provisorisch in elkaar gezet.
Eerste indruk:
Superlicht, superstijf en ik heb eerlijk gezegd nog nooit zo'n mooie bouwkwaliteit gezien bij een wedstrijdkist.
En dan is het nu wachten op de servo's.
Er komen DES448 en 428 in de vleugel en nog iets lichtere servo's op hoogte en rudder.
Motortje blijft een groot geheim maar er komt een 77 grams 3s aandrijvinkje in met een 11x6 propje.
Alvast wat foto's van het model, morgen hoop ik iets van de details te kunnen laten zien.
Kappa nou!
En dit krijg je dan voor een leuk bedrag.
GJ
De Full Carbon Kappa 35 van Eroplan.
Op verzoek in mijn kleuren gebouwd (oranje / zwart).
Ik zal komende dagen een kort verslagje maken van de montage, want bouw kan je het niet noemen.
Het begin:
Ik zat al tijden te kijken naar een mooie moderne F5J kist.
Na de Elektra, Stork en andere modellen bekeken te hebben vond ik het toch het geld niet waard.
Enkele maanden later kreeg ik de tip van de Kappa.
5 weken geleden contact gehad met Eroplan, gevraagd wat de mogelijkheden waren en de prijs en levertijd.
Normaal 6-8 weken maar hij kon wel een uitzondering maken.
Ik snel een schetsje maken en een foto van hoe mijn F5B kisten eruit zagen.
Dat moesten de kleuren worden.
OK... no problem.
2 weken later kreeg ik een mailtje met een foto van de vleugel die uit de mal kwam en de tekst, fuselage is in production now.
Leuk.
Een week later was hij klaar maar toen was ik op vakantie.
Vorige week heeft ie hem verstuurd en nu kwam ie dan.
Alles was zeer goed verpakt en de vleugelhoezen zaten er ook al bij.
Her en der zitten dingen verstopt, stuurkabeltjes, stukjes hout, dopjes, schroefjes.
Alles snel uitgepakt en het model provisorisch in elkaar gezet.
Eerste indruk:
Superlicht, superstijf en ik heb eerlijk gezegd nog nooit zo'n mooie bouwkwaliteit gezien bij een wedstrijdkist.
En dan is het nu wachten op de servo's.
Er komen DES448 en 428 in de vleugel en nog iets lichtere servo's op hoogte en rudder.
Motortje blijft een groot geheim maar er komt een 77 grams 3s aandrijvinkje in met een 11x6 propje.
Alvast wat foto's van het model, morgen hoop ik iets van de details te kunnen laten zien.

Kappa nou!

En dit krijg je dan voor een leuk bedrag.

GJ