Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Blijkbaar is petro wat minder aggresief dan kero want mijn pompje (dezelfde) ging al snel lekken?!?!?
Waarom hoor of lees je eigenlijk nooit wat van dei TJT turbines? (behalve dat ze redelijk aan de prijs zijn).
Zou dat het zijn?Laat het pompje niet meer dan 2S lipo oftewel 7,4 volt zien, en dan blijven ze wat lager heel , op 12 volt gaan ze tekeer als een bezetene, klinken dan ook niet lekker meer.
Het risiko van wat langzamer tanken is, maar dat wist je al dat je het pompje wel eens vergeet te stoppen.
TJT?? heb Milan ermee bezig gezien jaren terug op Gilze, kan er zelf eigenlijk niet zoveel zinnigs over vertellen, enige wat ik nog weet is dat er niet zoveel power uitkwam, ze zien er wel heel netjes en verzorgt uit, uitwendig dan, inwendig weet ik niet, Maikel misschien? die heeft er 1 gehad.
Ger.
Mooi Rene niet te laat want even gezellig een bakje doen moet kunnen .
Ik heb een passende pomp besteld voor de tj ecu 25 euro kon ik het niet voor laten deze pomp is speciaal voor deze ecu gemaakt. zo als je weet was deze ecu wat te snel in het regelen met een hausl pomp ging te veel toeren over zijn in gestelde waarde heen en de ecu greep in . de fadec doet het in middels goed had problemen met te traag op spoelen . maar dat heb ik in middels hem of haar geleerd . tot zaterdag
het ging prima vandaag beide motoren lopen prima ze gaan nu de formost in om binnen kort het lucht ruim te kiezen.
Het moet wel 10 plus zijn en de ruimte hebben voor de eerste test vlucht.
De motor van mij toert goed op geen probleem maar naar 80 k gaat een beetje langsaam maar dan gaat het op eens weer super vlot eigelijk kon het wel iets langsamer .
maar er is zo al prima mee te vliegen.
De motor van henk Rene had even problemen met de toeren tal meting maar dat was snel op gelost door een andere magneet te plaatsen in de bestaande de spinner .
henk heeft gefilmd dus binnen kort kunnen jullie mee genieten.