Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Misschien is er een soort reset functie zodat alle geleerde parameters worden gewist en de ecu opnieuw de pomp gaat leren.
Ik denk dat het een mis koop is.
De maximale pw heb ik op 560 staan .
Volgens gaspar moet de ecu het leren
Een slechte leerling heb ik getroffen.
liters heb ik er door gedraaid stapje voor stapje .
jammer ik denk dat hij de prullebak in gaat want andere software schijnt er niet in te kunnen.
Gr Gerrit Jan Heb ik weer
er kan altijd andere software in , 99% zijn het de instellingen die fout zijn.
toen ik nog aktief met fadec bezig was duurde het wel tot een week totdat ik tevreden was.
op de gehele lijn van opstarten , lopen , koelen.
jij hebt gewoon een open versie waar alles anders is.
de blauwe daar in tegen zijn door mij allemaal ingesteld op een nominale waarde , waardoor ze van een wren tot kj type alle zullen werken.
Wren heeft ze dan ook 4 jaar lang bij mij ingekocht , de fadec was een standaard firmware.
die wij aangepast hadden .
voor de gouden edities heb ik ook wel een en ander liggen , voor standaard kj types.
de laatste die we gemaakt hadden was de 8 kilo turbine die we tot kort verkochten .
voor deze hab ik de standaard waarden nog wel ergens maar je moet ze er wel inknallen met een datakabel.
en de pomp was een Flightworks 300 , deze zijn nog al wat lui en gebruiken tegen over de hausl pompen meer stroom om te lopen.
ik zal eens nadenken of ik de fabrieks software doe vrijgeven , dan kun je alles instellen.
zelfs je eigen merk en serie nummers , kerostart , van auto manueel start maken en andersom
testprogramma,s etc etc
zal wel waarschijnlijk een groot feest worden als iedereen eraan begint aan te klooien.
zo nu laat ik het woord weer aan de kenners onder ons.
BotUepGIw78[/media] - Henk met formost van gerritjan.
Deze ecu is van Henk Rene even overgeplaats in mijn formost.
Gaat toch lekker dacht ik.Lagers meer als 7 uur gedraaid nee geen grw,s.
gr Gerrit Jan
Ja Gerritjan, de lagers draaien perfect,je kunt nu horen dat de voordruk precies goed is geen gefluit meer enkel dat van het toestel .
Meestal hoor je dat bij aftoeren .
Ik denk dat je ze binnen kort wel te koop kunt zetten .
Wij houden nu turbinelogboek bij ,altijd handig als je later nog eens wil kijken wat je evt hebt veranderd.
eh tot de volgende vliegdag maar weer!!
had niet verwacht dat er nog wat te zien was op filmpje.
groetjes rene.
Voor de lagers is niet zo veel belangstelling als ik dacht er waren maar twee personen .
Van één heb ik een bericht gehad dat de motor kj66 er goed op draaide .
.
Vandaag ook nog even een paar liter verstookt tussen de buien door.
Het nieuwe veldje kom ik binnen kort wel een keer langs .
Gr Gerrit Jan.