Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gaat nu iedereen zijn doosje stekkers en krimpkousjes laten zien?Terugkomend op de stekkers, wil ik mijn doos ook wel een keer laten zien
Gadverdamme wat netjes.
Zullen we je ec5 stekkers even bespreken?
Je hebt straks een mooi probleem als je blind de stekkers pakt. Aan 1 kant een xt60 en aan de andere een ec5, of een propadapter aan je accu vast als je pech hebt
Schunnige doos! Bah! Alles mannetje en vrawtje...
Geen e- Nuch stekkers?
Is dat spul niet meer bij HK verkrijgbaar dan!?
Motorvoorraad slinkt ook bij HK...
China knijpt HongKong economisch af...
Ec5 stekkers? Is daar iets mee dan ?
Je hebt nu een mannetje aan de plus, en een vrouwtje aan de min van de accu, toch?Transgender stekkers ben ik nog niet tegengekomen.
Transgender stekkers ben ik nog niet tegengekomen.
Ik wilde van de zomer nieuwe schoenen kopen. Ik heb maat 49, moet daarom altijd nieuwe modellen, anders is er niks te krijgen, de verkoper liet me de papieren zien met reserveringen voor grote maten. Levertijd was 8 maand, door corona komt minder binnen en men is bang om veel voorraad aan te schaffen ivm een eventuele lockdown. Dan blijven ze er mee zitten.
@hobbyist wat een mooie collectie krimpkous. Mag ik vragen waar je die hebt aangeschaft?
Je leeft op grote voet, zo te lezen.
Ik zou ze niet gebruiken hoor. 'Wil' niks oprakelen.
Maar je kan beter 6.5mm stekkers gebruiken.
Dit komt van Reichelt af.Mag ik vragen waar je die hebt aangeschaft?
Volgens mijn leraar autotechniek kon ik gaan waterskiën met mijn schoenen, niet omvallen, moest ik wegenbelasting betalen.
Bedankt! Ik kocht vroeger krimpkous van 3M bij de technische unie, was ook met lijm maar hebben ze niet meer.Dit komt van Reichelt af.
ff een deeplink https://www.reichelt.de/nl/nl/krimpkousen-doos-c7809.html?&nbc=1
Dit heeft allemaal een krimp verhouding 1:2
De zwarte aan de linkerzijde krimpt 1:4
En heeft lijm aan boord.
Doos verpakking met lijm op de rol is soms duurder dan losse stukken.
Ik heb nog een la vol liggen met andere stukjes, nou ja stukjes ook kous voor accupacks en ik grijp ook wel eens mis.
Maar dan is het meestal zoek, of te wel de vorige keer toen het nodig was, is het niet terug gezet waar het normaal hoort te staan.
Bij de goud voorraad is dat af en toe net zo.![]()
Welnu: werken met losse stekkers.
Door het ontbreken van het plastic omhulsel, heb je veel minder grip om de stekkers in en uit elkaar te schuiven.
Aan de draden trekken lijkt me niet de beste oplossing. Moet die dan van het gebruik van krimpkousen komen?
GJ had het over dikkere krimpkousen. Voldoen die van Muldental aan die eis?
Die hobbyist noemde met lijm voldoen prima. Normale Krimpkous nemen die er goed strak om heen zit kan ook. Valt allemaal wel mee hoor, hoef je geen stress over te hebben.
Bedankt! Ik kocht vroeger krimpkous van 3M bij de technische unie, was ook met lijm maar hebben ze niet meer.
Ga er straks even bestellen. Geen geld 3 euro voor 20 meter