De perikelen van WdeW, deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gadverdamme wat netjes.

Zullen we je ec5 stekkers even bespreken?

Je hebt straks een mooi probleem als je blind de stekkers pakt. Aan 1 kant een xt60 en aan de andere een ec5, of een propadapter aan je accu vast als je pech hebt

Laatst bewerkt:
Schunnige doos! Bah! Alles mannetje en vrawtje...
Geen 'e-Nuch' stekkers?

Is dat spul niet meer bij HK verkrijgbaar dan!?
Motorvoorraad slinkt ook bij HK...
China knijpt HongKong economisch af...

Laatst bewerkt:
  • Like
Reactions: Cnn
De gouden tijden van HK lijken en schijnen wel voorbij, al zijn er pogingen (en geweest) om te poten in Europese klei.
We gaan het beleven.
Waar een wil is blijft een weg.

Dan maar weer gewoon twee vliegers in plaats van twintig.

Terugkomend op de stekkers, wil ik mijn doos ook wel een keer laten zien
Gaat nu iedereen zijn doosje stekkers en krimpkousjes laten zien?
Hier is alles een beetje groot verpakking,
meestgebruikte.jpg

Stekkertjes laat ik niet zijn, dat zou zo ongeveer een speelfilm worden door het magazijn.

• Like
Ja HK heeft niet veel meer op voorraad,

Je kan bijna alleen maar old stock krijgen, bouwmarkten al gezien? Zijn heel veel schappen leeg,

Eflite idem.

Ik wilde van de zomer nieuwe schoenen kopen. Ik heb maat 49, moet daarom altijd nieuwe modellen, anders is er niks te krijgen, de verkoper liet me de papieren zien met reserveringen voor grote maten. Levertijd was 8 maand, door corona komt minder binnen en men is bang om veel voorraad aan te schaffen ivm een eventuele lockdown. Dan blijven ze er mee zitten.

@hobbyist wat een mooie collectie krimpkous. Mag ik vragen waar je die hebt aangeschaft?

Bijlagen

• 16059841725164660802960884676653.jpg
    16059841725164660802960884676653.jpg
    167,5 KB · Weergaven: 94
  • 16059841950544969557922140271390.jpg
    16059841950544969557922140271390.jpg
    269,2 KB · Weergaven: 97
  • 16059842175187880958191861862541.jpg
    16059842175187880958191861862541.jpg
    243,9 KB · Weergaven: 97
Gadverdamme wat netjes.

Zullen we je ec5 stekkers even bespreken?

Je hebt straks een mooi probleem als je blind de stekkers pakt. Aan 1 kant een xt60 en aan de andere een ec5, of een propadapter aan je accu vast als je pech hebt

Ec5 stekkers? Is daar iets mee dan ?

• Like
Transgender stekkers ben ik nog niet tegengekomen.
Je hebt nu een mannetje aan de plus, en een vrouwtje aan de min van de accu, toch?

Steek ze maar eens in elkaar... binnen anderhalve seconde heb je twee stekkers die een mannetje en een vrouwtje waren...

Hardstikke trangender...

Welnu: werken met losse stekkers.
Door het ontbreken van het plastic omhulsel, heb je veel minder grip om de stekkers in en uit elkaar te schuiven.
Aan de draden trekken lijkt me niet de beste oplossing. Moet die dan van het gebruik van krimpkousen komen?
GJ had het over dikkere krimpkousen. Voldoen die van Muldental aan die eis?

Ik wilde van de zomer nieuwe schoenen kopen. Ik heb maat 49, moet daarom altijd nieuwe modellen, anders is er niks te krijgen, de verkoper liet me de papieren zien met reserveringen voor grote maten. Levertijd was 8 maand, door corona komt minder binnen en men is bang om veel voorraad aan te schaffen ivm een eventuele lockdown. Dan blijven ze er mee zitten.
@hobbyist wat een mooie collectie krimpkous. Mag ik vragen waar je die hebt aangeschaft?

Je leeft op grote voet, zo te lezen :D.

Mag ik vragen waar je die hebt aangeschaft?
Dit komt van Reichelt af.
ff een deeplink https://www.reichelt.de/nl/nl/krimpkousen-doos-c7809.html?&nbc=1
Dit heeft allemaal een krimp verhouding 1:2

De zwarte aan de linkerzijde krimpt 1:4
En heeft lijm aan boord.

Doos verpakking met lijm op de rol is soms duurder dan losse stukken.

Ik heb nog een la vol liggen met andere stukjes, nou ja stukjes ook kous voor accupacks en ik grijp ook wel eens mis.
Maar dan is het meestal zoek, of te wel de vorige keer toen het nodig was, is het niet terug gezet waar het normaal hoort te staan.:(

Bij de goud voorraad is dat af en toe net zo.:D

Dit komt van Reichelt af.
ff een deeplink https://www.reichelt.de/nl/nl/krimpkousen-doos-c7809.html?&nbc=1
Dit heeft allemaal een krimp verhouding 1:2

De zwarte aan de linkerzijde krimpt 1:4
En heeft lijm aan boord.

Doos verpakking met lijm op de rol is soms duurder dan losse stukken.

Ik heb nog een la vol liggen met andere stukjes, nou ja stukjes ook kous voor accupacks en ik grijp ook wel eens mis.
Maar dan is het meestal zoek, of te wel de vorige keer toen het nodig was, is het niet terug gezet waar het normaal hoort te staan.:(

Bij de goud voorraad is dat af en toe net zo.:D
Bedankt! Ik kocht vroeger krimpkous van 3M bij de technische unie, was ook met lijm maar hebben ze niet meer.

Ga er straks even bestellen. Geen geld 3 euro voor 20 meter

Welnu: werken met losse stekkers.
Door het ontbreken van het plastic omhulsel, heb je veel minder grip om de stekkers in en uit elkaar te schuiven.
Aan de draden trekken lijkt me niet de beste oplossing. Moet die dan van het gebruik van krimpkousen komen?
GJ had het over dikkere krimpkousen. Voldoen die van Muldental aan die eis?

Die hobbyist noemde met lijm voldoen prima. Normale Krimpkous nemen die er goed strak om heen zit kan ook. Valt allemaal wel mee hoor, hoef je geen stress over te hebben.

Niet lopen opscheppen he!
Wie heeft er niet nog ergens een 6502, Amroh 402 of OC 170 liggen? (die laatste moet ik ook wel even zien boven te graven)
Bedankt! Ik kocht vroeger krimpkous van 3M bij de technische unie, was ook met lijm maar hebben ze niet meer.

Ga er straks even bestellen. Geen geld 3 euro voor 20 meter

Ik wilde juist voorstellen; kijk eens bij de Technische Unie. Maar zij leveren dat niet meer?

• Like
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back