hobbyist
Forum veteraan
Ja je bent een gevaar voor de flora en fauna, clubleden nog niet meegeteld.Ik ben nog maar een redelijke vlieger.

Als de Easystar je reserve kistje is na de crash van de 4*, waar is de hoogdekker gebleven?
Vroeger toen er nog geen ARF was, vlogen we tijdens het opleidingstraject het eerste jaar met hetzelfde kistje (hoogdekker) en daarna een midden en uiteindelijke een laagdekker.
En dan niet tussendoor wisselen van laag naar hoog dekker, behalve na een goeie crash waarbij de reparatie iets inhield dan een druppie lijm.
Tegenwoordig komt de jeugd bij het minst geringste krasje op het model gelijk met iets nieuws fladderends aanzetten.
Ok, een enkeling heeft wat bomen gerooid tijdens de landing.
De basis die je mist, ga je niet leren met een 4*, ook niet met een EasyStar, die vliegt weer veel te makkelijk.
Of je gaat de moeilijkheidsgraad verleggen, bij harde wind een halve meter boven de grond blijven vliegen met dat schuimpje.
Als de mogelijkheid er is, ga je zelf midden op het veld staan en ga laag boven de grond om je heen vliegen.
Laatst bewerkt: