Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je moet naast de Multiplex ook eens wat andere zenders vasthouden en door het menu scrollen.
Ik weet niet welk type MPX je op het oog hebt.
hebt maar ik denk dat een gemiddelde Futaba of Graupner lekkerder in de hand ligt.
Daarom was ik ook niet zo heel erg blij met mijn Jeti DS, die ligt ook niet lekker in de hand (mijn mening).
En volgens mij vliegt er bij jou op de club van alles, alle merken zijn vertegenwoordigd
GJ
Ik vlieg met heel veel plezier met Multiplex RoyalPro.
De software is fantastisch.
Er is een duidelijke 3 lagen opbouw van de software: 1. de Input, 2. de Mixers en 3. de Servo's
- Eerst de servo's nauwkeurig instellen met ieder een 5 punten afstelling om beide flaps en beide rolroeren en in geval van een V-staart de staartservo's exact gelijk te laten lopen bij gelijke input. Daarmee ben je altijd symmetrisch bezig.
- Dan de input toewijzen aan de juiste knuppels schakelaars en schuiven, Eventueel met Dual Rate en Exponentieel.
- Daarna de mixers toewijzen en qua mixverhouding instellen.
Als je dan bv de hoogteroer effectiviteit wilt wijzigen doe je dat in de hoogteroer knuppel naar hoogteroer mixer, dan is die instelling bv onafhankelijk van de instelling van snapflap (hoogteknuppel naar flaps mixer om sneller en efficienter de scherpe bochten in te gaan).
Wanneer je de opbouw van de software even tot je door laat dringen is deze zeer intuitief effectief en flexibel.
Je kan iedere servo toewijzen aan elke uitgang,
Het enige wat ik mis bij Multiplex is een echt kleine dubbel antenne 7 kanaals ontvanger met telemetrie. Zoals Graupner (goedkoop) en Jeti (duur) wel hebben.
Het enige wat ik mis bij Multiplex is een echt kleine dubbel antenne 7 kanaals ontvanger met telemetrie. Zoals Graupner (goedkoop) en Jeti (duur) wel hebben.
Ik vlieg met heel veel plezier met Multiplex RoyalPro.
De software is fantastisch.
Er is een duidelijke 3 lagen opbouw van de software: 1. de Input, 2. de Mixers en 3. de Servo's
- Eerst de servo's nauwkeurig instellen met ieder een 5 punten afstelling om beide flaps en beide rolroeren en in geval van een V-staart de staartservo's exact gelijk te laten lopen bij gelijke input. Daarmee ben je altijd symmetrisch bezig.
- Dan de input toewijzen aan de juiste knuppels schakelaars en schuiven, Eventueel met Dual Rate en Exponentieel.
- Daarna de mixers toewijzen en qua mixverhouding instellen.
Als je dan bv de hoogteroer effectiviteit wilt wijzigen doe je dat in de hoogteroer knuppel naar hoogteroer mixer, dan is die instelling bv onafhankelijk van de instelling van snapflap (hoogteknuppel naar flaps mixer om sneller en efficienter de scherpe bochten in te gaan).
Wanneer je de opbouw van de software even tot je door laat dringen is deze zeer intuitief effectief en flexibel.
Je kan iedere servo toewijzen aan elke uitgang,
En ik was met Wil bij W&W modellbau, heb de nieuwe MPX in handen gehad en hij voelt niet verkeerd.
Het was een gezellig dagje, W&W sluit normaal om 12 uur maar hij bleef ruim een uur langer open voor ons.
Topwinkel en topservice!
GJ
Wil, wie weet heeft hij de middagpauze wel nodig?
Weet jij hoe zijn vrouw eruit ziet, misschien is dat wel een heel jong knap ding die nogal veeleisend is?
Ik heb hieronder een verassing voor je.
Kissie is erg mooi afgewerkt, vleugels erg strak gefolied, goede kwaliteit.
Dat motortje is zo ieniemienie maar vroeger vlogen ze daar F5B mee dus als we aan de veilige kant blijven en rond de 1000 Watt gaan zitten dan kan je de motor volgens Hacker (ik heb ze net gebeld) zo'n minuut voluit laten draaien.
Daarna moet hij wel koelen, dus zweven.
Maar hier de foto van je Ion, waar ik een apart bouwverslag van ga schrijven.
Bekijk bijlage 296826