De Schaal&Warbird Meeting in Oss, 2&3 juni 2007

zijn moeder neemt dan een camera mee ( is fotografe of zo...) met telelens. zouden zij misschien in de pits mogen komen om foto's te maken?
Met een telelens is de pits echt wel te dichtbij hoor, dan heb je aan 18-55mm meer dan genoeg ;-)

Maar lijkt mij geen probleem als jij ze begeleidt.

Daarnaast zijn foto`s altijd leuk om te zien, ook wij zullen van het weekend geregeld filmen en fotograveren (met en zonder 400mm lens) voor de uit te brengen dvd ;-)

Ben zeer benieuwd wat er allemaal eventueel nog meer komt welke zich niet aangemeld hebben.
Het lijstje geeft nu al een mooi overzicht en daar zullen zeker juweeltjes bij zitten, onze modellen vallen in het niet verwacht ik bij die kunststukjes.

Maar een geweldig weekend gaat het worden :yes:

ps. heb je ook een bordje "for sale" bij je voor de Harvard, wie weet zijn er wel gegadigden ;-)

Berto,
Zou je Delta willen sponsoren met een DVD-tje voor de archieven?
Zal je wel in een PB-tje mijn adres (secretariaat) geven.
Namens Delta alvast bedankt!

Gaat helemaal goed komen Robke :yes:

Jullie staan op de lijst erbij en krijgen kosteloos vanwege de inzet en gastvrijheid een dvd ;-)

telelens wist ik niet zeker, in ieder geval zo'n lang opzetstuk :wink:

de focke-wulf gaat misschien mee, hij/zij ziet er op het moment 'redelijk' uit...aangezien mijn airbrush op het moment onbruikbaar is heb ik het allemaal met de kwast gedaan, als dit klaar is komt er op het eind een schuurpapiertje overheen om de kwaststreken weg te halen en krijgt hij nog een dun laagje met een spuit...

Is het nog wat geworden vandaag? Ik was de hele dag slechts een paar km verderop, in Uden :lol: (wedstrijd)

Grt.

Ik heb het zeer naar mijn zin gehad en vond de sfeer uitstekend :D
Verder perfect weer,mooie accomodatie cq veld en last but not least prachtige kisten.
Jan bedankt :wink:

M.vr.gr,
Ronald

ik heb het ook buitengewoon naar mijn zin gehad. :yes:

Alvast een paar fotootjes, later meer.

was vandaag inderdaad heel gezellig, zal kijken of ik mijn foto's ook kwijt kan hier :wink:

barbecue was ook geslaagd ( ik meur nu nog naar de knoflookboter :lol: ) en de sfeer aan tafel was ook goed, nog napraten over de dag en over andere voorvalletjes :wink:

Ik heb het ook erg naar mijn zin gehad !
Het was het ritje vanuit Amsterdam zeker waard :)

Leuk om de forummers te ontmoeten en toch nog 1 kleine tip gekregen om mijn ZLIN te verbeteren :D

De BBQ heb ik niet meegemaakt, maar dat komt de volgende keer dan wel.

Dank aan de gehele organisatie ! :thumbsup:

Bob

Vandaag (gister eigenlijk ;-) ) was een top dag.

Wij hebben 1uur en 15 min film en vooralsnog 362 foto`s
Kijken wat daar morgen nog bijkomt.

Op naar morgen (vandaag dus eigenlijk ;-) ) tot een uur 9 half 10 :D

toch wel aardig bewolkt op het moment.... en een beetje mistig, denk dat het daar aan ligt, zal straks wel opentrekken denk ik...

Hier alvast een kleine selectie van mijn foto's van gisteren. Het was een schitterende dag met een grote opkomst en een heel hoog gezelligheids gehalte. :P Eindelijk een ieder een kunnen ontmoeten. Zeer geslaagd. Zeker mede mogelijk gemaakt door de organisatie. :thumbsup:

P6025264.JPG

P6025267.JPG

P6025281.JPG

P6025297.JPG

P6025303-1.jpg

P6025313.JPG

P6025322.JPG

P6025328.JPG

P6025339.JPG

P6025372.jpg

P6025380.JPG

P6025405.JPG

P6025407.JPG

P6025414.jpg

P6025439.JPG

P6025444.jpg

P6025446.jpg

P6025456.JPG

P6025465.JPG

P6025498.jpg

P6025524.JPG

P6025539.JPG

P6025552.JPG

P6025558.JPG

P6025580.jpg

P6025586.jpg

Gr. Teus

Ha die Teus,

Mooie foto's. Geeft een leuke impressie van de Zaterdag weer.. .. :P
Ondanks dat het niet heel druk was, was de sfeer gezellig, en bovendien allemaal aardige deelnemers. Ik heb het als een hele leuke dag ervaren, en ik hoop dat Delta er volgend jaar weer een vervolg aan gaat geven. Mijn Pup had het in ieder geval ook naar zijn zin in de Brabandse lucht. :P
( Alleen jammer van m'n hooikoorts :| )

Martin Barbier.

Back