G
Ger Kovacs
Guest
Leuke meeting die uiteraard voortgang moet vinden volgend jaar.
Mijn beleving
Zaterdag's morgens gemeld bij Jan H, effe bijgebabbeld en het gesprekje verloopt na enige tijd wat gedetaillerder, affijn ik zeg dus "jammer dat ik niet met de F86 omhoog mag op Oss" antwoordt tie "o ja hoor, voor vandaag hebben we ontheffing"
Nou daar sta je dan met alleen 2 liter peut in de tanks, geen lucht compressortje bij, maar zou Ronald v A ook komen met z'n turbine porter? en zou die misschien wat peut voor me hebben?
Ronald kwam dus ook en zegde me direct peut toe zoveel ik nodig dacht te hebben
Lucht pompje gebietst bij Ton v M en de Sabre kon omhoog.
2 vluchten gemaakt, na de 1e vlucht kwam de neuspoot niet in z'n lock wat resulteerde in een neus schuivertje.
Tijdens de 2e vlucht ging m'n kap een andere kant op dan het vliegtuig, gevolg van niet goed gelockte cockpitkap (niet goed gecheckt)
Afijn hoort er ook bij, kan er niet van wakker liggen?
Nog een vlucht met de P47 thunderbolt gemaakt zo dicht mogelijk in de buurt van Jan H z'n B17, was ook wel geinig.
Eric K probeerde zoals gewoonlijk weer z'n prop's iets in te korten tijdens wat low pass'es :wink:
Veel geouweh#*#d met iedereen, het was met andere woorden reuze gezellig.
Mooie kisten op de grond en in de lucht gezien.
Groetjes aan allen :celebrate:
Delta Oss bedankt :music:
Tot volgend jaar.
Ger
Mijn beleving

Zaterdag's morgens gemeld bij Jan H, effe bijgebabbeld en het gesprekje verloopt na enige tijd wat gedetaillerder, affijn ik zeg dus "jammer dat ik niet met de F86 omhoog mag op Oss" antwoordt tie "o ja hoor, voor vandaag hebben we ontheffing"
Nou daar sta je dan met alleen 2 liter peut in de tanks, geen lucht compressortje bij, maar zou Ronald v A ook komen met z'n turbine porter? en zou die misschien wat peut voor me hebben?
Ronald kwam dus ook en zegde me direct peut toe zoveel ik nodig dacht te hebben

Lucht pompje gebietst bij Ton v M en de Sabre kon omhoog.
2 vluchten gemaakt, na de 1e vlucht kwam de neuspoot niet in z'n lock wat resulteerde in een neus schuivertje.
Tijdens de 2e vlucht ging m'n kap een andere kant op dan het vliegtuig, gevolg van niet goed gelockte cockpitkap (niet goed gecheckt)
Afijn hoort er ook bij, kan er niet van wakker liggen?
Nog een vlucht met de P47 thunderbolt gemaakt zo dicht mogelijk in de buurt van Jan H z'n B17, was ook wel geinig.
Eric K probeerde zoals gewoonlijk weer z'n prop's iets in te korten tijdens wat low pass'es :wink:
Veel geouweh#*#d met iedereen, het was met andere woorden reuze gezellig.
Mooie kisten op de grond en in de lucht gezien.
Groetjes aan allen :celebrate:
Delta Oss bedankt :music:
Tot volgend jaar.
Ger