54 meter bij windstil weer is behoorlijk hoog. Dan ga je een heel eind richting de 70 meter met een beetje wind, een beetje ballast en een goede bel eronder.
Met een goede bel eronder ben ik met 15 meter uitgangshoogte al dik tevreden

Bas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
54 meter bij windstil weer is behoorlijk hoog. Dan ga je een heel eind richting de 70 meter met een beetje wind, een beetje ballast en een goede bel eronder.
wat me opvalt in de grafiek van posting #75 is dat de hoogte nooit lager is dan 4,5 meter.
Is de hoogtemeter wel gereset terwijl het model op de grond lag?
De hoogtemeter is zo ingesteld dat hij pas begint met loggen vanaf 5 meter, vandaar.
Een log van vorig jaar die ik nog had staan. 1ste worpje gelijk in een bel en weg. Ik ben maar weer heel snel naar beneden gegaan omdat ik mijn dlg nauwelijks meer kon besturen op die hoogte.
ikzelf heb ook een Zlog liggen, maar ik krijg hem niet uitgelezen op de pc (snap er ook geen moer van) helaass....
Daarna snel geland omdat ik gebeld werd :lol: