Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
de materiaalverzamelaar zei:Mmm....volgens is hier iemand aan het photoshoppen geweest....
Nee hoor, die Tantalus is echt linkshandig.Voor de rest klopt toch alles op het plaatje ??
waar is zo een hoogtemeter te koop aan voordelige prijs( geen prof materiaal nodig) gewoon "meten is weten"
en past zoiets in een spinnin birdy?
groeten
Dat dacht ik ook toen ik jou op zo'n luxe stoel zag zitten. Heb je je driepootkrukje ingeruild ?Mmm....volgens is hier iemand aan het photoshoppen geweest....
Cheers
Bart
Ik heb een paar howhigh's die bevallen goed, niet zo luxe als ander hoogte meters/loggers, maar relatief goedkoop.Winged Shadow Systems
1 cel kan maar dan moet je een voltage booster gebruiken. Dit is niet zo interessant want dan werkt het low voltage alarm natuurlijk niet goed.
Maar met een voltage booster er tussen werkt dat toch niet of vergis ik me ?
bron gevonden van waar ik het gehaald heb :
Hi Steven,
the OA circuitry itself needs at least 3.5V to run reliably. So it won't work well directly off the 1s cell.
You could power the OA off the output of the booster, but you'll lose the low-voltage alarm function, as the OA will be measuring the 5V from the booster.
The other thing to check would be that the booster can supply enough current for OA. Most of the time the OA only draws a few mA, but when the beeper beeps it draws up to 100mA in short bursts. You'd want to be really sure that you're booster can handle the extra current draw - you wouldn't want to get a brownout whenever the OA beeps!
Hope that helps,
Jony
Ik heb mijn low voltage alarm op 4.95 V staan met gebruik van een Voltage booster als beschreven op Home - F3K Nederland (Lipo met voltagebooster - F3K Nederland). Dat werkt uitstekend bij mij. De output van mijn voltage booster ligt net boven de 5 Volt maar kakt in als de lipo ook inkakt. Het tabelletje dat beschreven is op Lipo met voltagebooster - F3K Nederland hoeft dus niet voor iedere voltage booster gelijk te zijn.
Was ik maar nooit begonnen over het alarm en had ik het maar gehouden op de mogelijkheden met betrekking tot de hoogtemeting
Loet
Hallo,
dus als ik de altimeter bestel met de optie van de recom switching regulator
dan kan ik hier gewoon een 2cell op zetten rechtstreeks?
kan ik hem ook in het metric stelsel zetten?
zoja dan denk ik wel dat ik er eentje zal bestellen voor mijn blaster(moet uiteindelijk toch een ubec in als ik op 2cel wil) voor de spinnin birdy zoek ik dan wel een goedkope variant(de how high ofzoiets)
bedankt
Hallo,
dus als ik de altimeter bestel met de optie van de recom switching regulator
dan kan ik hier gewoon een 2cell op zetten rechtstreeks?
kan ik hem ook in het metric stelsel zetten?
bedankt