danke Gerald
Hast du die scans noch auf einer Datei ?Kannst du Sie mir schicken ?bitte
an kusipilot@gmx.net
Hast du die scans noch auf einer Datei ?Kannst du Sie mir schicken ?bitte
an kusipilot@gmx.net
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Op de foto zijn ze idd , daardoor is de kist op die plek zo smerig. Daarvoor is hij nog redelijk schoon op die plek hoor, tenminste dat was zo bij de 055 toen der tijd op gilze dat ik op de flightline stond bij de open dagen...
stilte in huize G?
:nooo:......toch niet helaas, weinig progres hier. Afgelopen weken drukker geweest op werk, komende maand meer dagen achter elkaar weg van huis, dat zet de rem er een beetje op. Op werk hebben we een paar nieuwe routes die zich voornamelijk rond parijs-nantes concentreren, geregeld in een hotellekke dus. Nog niet vanaf mijn vaste basis maar moet de komende tijd veel invallen bij die andere stations. Nu beetje grieperig, help ook niet echt.Sssssst, denk dat hier druk gebouwd wordt aan de cockpit, daar gaat even tijd in zitten.![]()
Ha ha, die vraag heb ik al meer gekregen, toch veel mensen die grote interesse hebben in die orange ontvanger. Hij voelt stevig en oogt redelijk solide, zeker nadat ze met dat oranje huisje zijn gekomen in plaats van een simpele krimpkous. Range check ook niets mis mee, het zal uiteindelijk op duurzaamheid moeten komen. Ik denk persoonlijk dat je er ook wat zwaardere modelen mee uit kan rusten, zal binnenkort de print tracks eens checken of die wat mAh's kunnen trekken. Anders gewoon een paar zware servo's er aan hangen voor een continue power test. Ik zou hem bijna in een jet durven zetten......leuk kistje die edf ben idd benieuwd hoed het met deze ontvanger gaat. Hou ons op de hoogte.
gert-jan
Hoezo??keep it up Gerald.
Leuk dat je de jouwe wel aan de praat krijgt, ik helaas (uiteraard) niet.
Eric
Néh..., te veel werk. Voorlopig blijft'tie wit, heb wel een ideetje voor een leuk schema, dat komt later. Deze week eindelijk weer eens wat doen aan de grote bak, vanmiddag eindelijk weer een bezoekje aan m'n hobbyschuur.ga je hem ook voor de lol oranje spuiten:wink:
Hoezo??