Yep!Mooi! Een 2-zitter dit keer?
Freek

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Yep!Mooi! Een 2-zitter dit keer?
Freek
Vandaar ook "effe" tussen aanhalings tekens....Onderstel alleen al gaat me weer een paar maanden kosten, hoewel het niet meteen op schaal gemaakt hoefd te worden, enkel functioneel.
Erg veel verschil is er inderdaad niet, behalve dan de tweezitter uitvoering. Bleek dat Marijn nog een conversie mal heefd liggen die hij graag nog eens een keer in uitvoering wil zien in kit-vorm. Daarnaast zijn de velen foto's meer voor het extern kleurenschema en alle markings. Die zijn totaal anders en later moet ik er ook weer een documentatie pakket van samenstellen als bewijslast voor de jury.
Grtz,
Bleek dat Marijn nog een conversie mal heefd liggen die hij graag nog eens een keer in uitvoering wil zien in kit-vorm.
Hmmm, we zullen zien.....Ben zeer benieuwd of het jouw lukt om hem in eerste instantie "minder schaal" te houden!
Gezien je eerdere projecten zeg ik bij deze: dat lukt je niet!![]()
Je mag maar met één kist meedoen in een klasse, maar dat is het doel ook niet, tis in principe reserve/training kist. Die grotere auto komt er sowieso, meeste schade die ik tot nu toe aan de J015 heb gehad was vanwege transport in de té krappe astra. Het liefts zou ik inderdaad iets van een aanhanger willen maar die kan ik nergens kwijt, dus gewoon een grotere auto dan maar, de astra is tóch bijna op.....Hoi Gerald,
In 2013 dus met twee kisten naar de wk, jouw bouwsnelheid ligt aardig hoog gezien de oranje. Hier heb je 1.5 jaar over gedaan. Moet de auto toch nog groter want 2 er in gaat niet.
Gr, peter
Tuurlijk, zal echter nog wel effe moeten wachten. Eerst de motor afmaken en testen in de winter, daarna het onderstel waar ik zéker tot eind voorjaar mee bezig ben, dan maar weer verder zien, heb ook nog een hoop andere dingen op stapel liggen, er zit ook nog wat werk aan de oranje kist zoals de dragchute waar ik maar niet aan kom....Gaan we de bouwstadia volgen hier ? we zijn gek op plaatjes.
Gr, Chris
Heb deze week gehoord dat er nog geen nieuw demo kleurenschema komt, dat maakt mijn kist dus ook volgend jaar actueel!![]()
Ik denk dat ze het nieuwe schema bewaren voor het 100-jarig bestaan van de KLu in 2013.
Als je gear een W.OW. switch heeft (die zat toch ook ergens in de pen) is het risico al wat kleinerDenk toch dat ik maar moet wennen aan de schakelaar bij de gearswitch...
Ja, die wow zit ik nog aan te denken maar kom er praktisch nog niet helemaal uit. T'moet allemaal wel simpel en safe blijven.....Als je gear een W.OW. switch heeft (die zat toch ook ergens in de pen) is het risico al wat kleiner
Of wennen aan een nieuwe zenderdie meer schakelaar keuzes heeft.
.... Denk toch dat ik maar moet wennen aan de schakelaar bij de gearswitch...
Grt,
Gerald
Gerald,
Zijn 1 van de schuiven op de zijkant van de zender ervoor te gebruiken?
Ja, ik stel voor de rechter schuif, en speedbrakes op links.
Dan denk ik de LEF (slats) en flaps op een drie standen switch te combineren.
Dus op een mixertje.
Bij de echte gaat het natuurlijk lekker automatisch, maar combineerd toch flaps en lef tegelijk.
De lef's zorgen voor extra lift, maar ook voor een vlakkere invalshoek icm flaps.
Aoa in de landing is 13 graden.
Haa, lijkt me moeilijk alle switches hebben een functie, lijkt wel een echte.....
Je moet ze ook nog eens blindelings weten te vinden.
Groetjes.