Gewoon trekbandje.!!!!Het is inderdaad Tie-Wrap![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gewoon trekbandje.!!!!Het is inderdaad Tie-Wrap![]()
Ik ga binnenkort m'n 3de F-16 maken. De eerste is na 2 jaar aan vervanging toe en een tweede heb ik voor een familielid gemaakt.
De bedoeling is om deze met een HK Orange RX3S ontvanger met 3 assige gyro uit te rusten om wat te experimenteren.
Verder wil ik ns informeren of er iemand een versie vliegt die met richtingsroer is uitgerust en hoe dat dan praktisch uitgevoerd is... (eventueel foto's?)
Hallo hans,
Ik heb ook de orginele versie verkleint op 80% om ermee indoor te vliegen met een 10 grams motor en een twee cellige lipo van 240 mha. Gewicht zit rond de 85 gram.
Vliegt lekker strak maar kan indoor niet volgas.
Groet peter
@Jelle:
Ik heb wel al ns gehad dat de prop scheef komt te staan bij de landing en dan net nog even bijt in de elevons. Heb daarom 2 hoekjes van de af elevons gehaald net zo groot als m'n prop.
Klopt, dat heb ik ook zelf al in vlucht gehad. Dus had er ook al 2 stukjes afgehaald. Maar deze keer was de motor zelf losgekomen en die bengelde aan zijn motordraden rond en hakte zich zo door het vliegtuig![]()
Nu nog een leuk kleurenschema zoeken...
heb geen setupjes liggen (heb nog nooit gevlogen)
De depron is in alle geval geen probleem, die kan ik makkelijk vinden (denk ik)
De rest is blijkbaar ook te bestellen via die hobbykingsite.
Nujah, zoals gezegd, nog nooit gevlogen, dus heb ook geen remote of niets, en voor zo een "goedkoop" vliegertje heb ik uiteraard geen zin om een dure remote te gaan kopen.
Enige tips hieromtrent.
En hoe bereken je het zwaartepunt? (ik vermoed dat de tip net iets minder moet wegen dan de achterkant, of ben ik daar fout in?)
ga ik binnenkort dan toch eens uitproberen![]()