Gerben
Forum veteraan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
...zou deze sensor geschikt zijn in compinatie met Arduino? Johannes
JoHAAANNES!!! hou nou eens op!!!!!
Mijn vrouw begint al slapjes klaar te leggen bij de PC ...
Je doet dit gewoon om ons de ogen uit te steken!
'Ik kan het lekker mooier ...'.
Zucht ;-)
Dirk.
Als je tzt. nog wat vertaalhulp nodig hebt, hoor ik je wel weer. GoogleTranslate is immers niet altijd even duidelijk, en kan je nog wel eens op het verkeerde been zetten.Dirk, bedankt!!!
Hier heb ik zeker wat aan.
Johannes
Graag zou ik nog eens weten welke luchtremmen Ariel zal inbouwen in zijn Habicht. En of hij ze schikt zelf te maken?
Er is altijd iemand die het nog mooier kan!!!
Mijn persoonlijke missie is om zoveel mogelijk modelbouwers enthousiast te maken om grenzen te verlegen maar wel binnen hun eigen mogelijkheden.
Toevallig kan ik beschikken over diverse machines waarmee mijn onderdelen gemaakt kunnen worden. Het resultaat ziet er voor een leek misschien indrukwekkend uit maar eerlijk gezegd is het niets bijzonders.
Ik moest dit even kwijt.
Johannes
Er is altijd iemand die het nog mooier kan!!!
Mijn persoonlijke missie is om zoveel mogelijk modelbouwers enthousiast te maken om grenzen te verlegen maar wel binnen hun eigen mogelijkheden.
Toevallig kan ik beschikken over diverse machines waarmee mijn onderdelen gemaakt kunnen worden. Het resultaat ziet er voor een leek misschien indrukwekkend uit maar eerlijk gezegd is het niets bijzonders.
Ik moest dit even kwijt.
Johannes