DJI F550 Beginner

Klopt, Paypal even vergeten :-) ik ga straks alles nog eens op een rij zetten en eens kijken waar ik de zender bestel.. Eerst nog even verder googlen voor de geschikte batterijen voor ik iets bestel :-)

Met de lipo's kan ik je niet helpen. Ik vlieg zelf geen 550. Misschien een apart 550 lipo topic starten zodat meer mensen het zien..

Ik denk dat de keuze gemaakt is, de taranis staat bij hobbyking ook niet voorradig :-) dan bestel ik hem wel bij electronicarc :-)

Dan is hij inderdaad wereldwijd weer uitverkocht. Wachten op de volgende batch dus. Je kan hem bij Hobbyking op de wislist zetten. Krijg je een email wanneer hij er weer is.

Ik was nog een klein detail vergeten, namelijk een lipo charger.. Waar moet ik op letten?

Lijkt deze wat: waarom wel waarom niet?

Radio Control Planes, Helicopters, Cars, Boats, FPV and Quadcopters - Hobbyking*
Edit: er staat bij "power supply not included", wat is dit ding dan?

De batterij die ik zou willen bestellen is de volgende:
Radio Control Planes, Helicopters, Cars, Boats, FPV and Quadcopters - Hobbyking*

(later koop ik er wrss wel meerdere om snel te kunnen wisselen, dus moet ook meerdere kunnen laden)

7 ampere laad sneller dan 5 ampere. Als je 8 ampere lipo's gaat laden dan is een lader die dat aankan sneller. Je kunt ook 8 amp laden met 5 amp maar duurt alleen langer.

Dat van die 15 versus 12 volt weet ik eerlijk gezegd niet zeker. Dat is alleen maar belangrijk als je lipo's gaat laden aan de accu van de auto wat ik zelf nooit heb gedaan. Dan geeft hij 7 ampere op 15 volt. Zal op 12 volt ook wel werken vermoed ik alleen dan lager amperage.. Echter in een auto gebruik je dat ding niet volgens mij..

De hexacopter zelf en zender is besteld. Nu nog eens deftig uitzoeken welke lader en dan Zijn we er :-)

Laatst bewerkt door een moderator:
Oei, slechts 8 minuten? Dat is wel niet echt de moeite.. Je haalt meer uit een phantom? Ik dacht dat deze quads net iets langer vlogen..

Tja plastic is een stuk lichter he :-) mijn QR X350 vliegt ook bijna 20 min met een 3C 4000mah puur door het gewicht. Er zijn ook mensen die 14 minuten halen (met een 4 cell dan wel). Maar ja 8 minuten vliegen is voor mij ook wel ok, anders worden de filmpjes ook zo lang he :-).

Ok de bestellingen zijn rond! Nu is het wachten geblazen :-)

F550 Kit met GPS:
F550_naza_v2_E300_electronicarc.jpg

Taranis zender:
FrSKY_Taranis_X9D_ACCST_Aircraft_System_inc_jpg_250x250.jpg

Turnigy 5000mAh 4S 25C Lipo Pack:
T5000-3-35.jpg

Turnigy Accucel-8 150W 7A Balancer/Charger:
Accucell-8-1.jpg

Laatst bewerkt:
Back