Digitech your specialist in U.A.V , Drones , mikrokopter and other Droidworx solutions ready to fly webshop of : DJI Frames and Frame Spare,s Digitech RC Multirotor Camera Platform Droidworx Specialists - Digitech Electronics
Viper > Bedankt voor de tip, heb hem meteen even ge update Emil > Posting is ruim 3 maanden oud, ik heb inmiddels de centerplaten al een tijdje in mijn bezit dus is niet meer nodig
Ik zag het, maar goed beter te veel dan te weinig toch Gekheid, je hebt volkomen gelijk... Als die dji draadjes ook, wordt er gek van.. hahaah
Hallo Ik wil een dji f550 wookong bestellen. waar kan ik dat het beste doen qua prijs? Hoe moeilijk is het om deze zelf in elkaar te zetten als je zoiets nog nooit gedaan en en niet zo technisch bent aangelegd
Der staat een sticky over bouwen van een 450, en dat moet voor iedereen te doen zijn als je een beetje technische bent... Het bouwverslag van een 550 komt er ook aan...
Wat is de reden voor een Wookong? Alleen de pos hold en RTH of wil je in de toekomst ook waypoints vliegen? Als je RTH en pos hold wilt zou ik je centen een paar dagen in de zak houden. Maandag wordt er meer bekent over de gps functie voor de NAZA. Mogelijk dat die ook RTH heeft, pos hold sowieso. Scheelt je HEEEEL veel geld..
Maar wacht even op maandag, voor zekerheid... Dan weten we wat osn te wachten staat... Kan niet wachten!
Gister gaf DroidworxNL aan het vandaag te testen. Dus wie weet hoeven niet eens meer zolang te wachten
Ik heb een paar vraagjes voor de eigenaars en experts. Hoeveel knoppen kun je nu eigenlijk programmeren voor diverse functies? 2 Knoppen? 1 x mode (manual, atti & GPS atti) en 1 x IOC? Hoe zit dat dan eigenlijk met die failsafe mode? Want dat komt ook ter sprake als het over de mode switch gaat. Wat ik me dan afvraag, kun je dan RTH (of RTL) niet manueel gebruiken d.m.v een knop? M.a.w. kan de Wookong enkel naar "home" terugkeren als de multicopter in failsafe gaat? Weten jullie eigenlijk ook wat de bedoeling is van "In course lock" bij IOC? Ik kan me niet voorstellen dat dit makkelijk vliegt. De echte functie van IOC is toch vooral de "In home lock"? Dan heb je op gelijk welke hoek enkel maar je stick naar je toe te trekken om hem dichterbij te krijgen. Dit gewoon even terzijde eigenlijk.
inderdaad 1 switch voor de modes en 1 voor ioc. voor de failsave kan je kiezen. je kan je modes manual atti en gps maken, en dan via een dual rate switch failsave activeren. ook kun je bijvoorbeeld op de mode switch zo instellen dat je atti, gps en failsafe hebt.
Ahja! Zo had ik het eigenlijk nog niet bekeken... Zo kun je dus je RTH activeren, via failsafe met dual rate op de mode switch. Bedankt vinnygogo!
Volgens mij verschilt de Wookong en Naza qua instellen niet zo heel veel. Volgens mij heeft de Wookong 1 kanaal meer. Dit heb ik uitgezocht voor de Naza Control mode switch (hier moet je 3 uitkiezen als je 3 punt schakelaar gebruikt) - GPS Atti mode - Fail-safe - Atti mode - Fail-safe - Manual Basic gain (handig op een draaiknop) Altitude gain (handig op een draaiknop) Intelligent orientation control (handig op een 3 punt schakelaar) - Off - Course Lock - Home lock Btw, hoe werkt dat met de Dual Rate switch voor het activeren van de failsave? DR heb je alleen op de sticks toch?
Ik denk gewoon dat je de eindpunten inkort. Bv. +100 wordt +80, -100 wordt -80. Of heb ik het verkeerd voor?
Nou mijn wookong M systeem heeft gister zijn maiden gehad nadat ik de CC esc's binnen heb gekregen. Vliegt al gelijk erg stabiel en mooi! Zeker in de GPS modus is het erg indrukwekkend hoe strak hij hem houd. Het is geen spectaculair filmpje/maiden aangezien het een beetje begon te miezeren en ik dus moest afkappen. Volgende vlucht gaan we wel even wat meer testen! [URL=" Filmpje[/URL]
gefeliciteerd! ik hoop dat je meer geluk hebt met de cc regelaars dan wij, hier fikte er bijna elke vlucht wel 1 uit.
Welke firmware heb je er op zitten? Ze draaien prima en na de vlucht waren ze allemaal nog koud. Zelfde geld voor de motoren die lauw waren hooguit. Heb je wel de BEC + uit de regelaar kabeltjes gehaald? Wat voor regelaars gebruiken jullie nu?
Wij hadden phoenix ice lite 50 regelaars met de nieuwste multirotor firmware. Dit met de axi 2814/22 motoren op een ad8. Als ze het deden waren ze idd perfect, amper warm en super strak af te stellen. Maar na een aantal keren bij opstarten dat 1 vam de regelaars eruit fikte of gewoon dood waren( ook pc herkende ze niet meer) heb ik ze er allemaal weer afgetrokken. Ga nu de dji 30 amps proberen, zou met onze motoren precies moeten kunnen. Uiteraard plusuit de bec etc
Vaag, nougoed ik ga het in de gaten houden en even uitgebreid testen kan best dat de gewone ice 50 wel goed werkt. Zou jammer zijn wanneer ze niet goed werken want zijn verder wel hele mooie regelaars en passen perfect qua vorm/looks ook op de skyjib.
Ok, jij hebt de gewone ice niet de lite? Het zijn idd mooie regelaars en als ze het doen zijn ze top, maar ik kan gewoon op locatie geen weigerende of uitfikkende regelaar hebben hoop voor je dat ze goed blijven!