Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Beste Juki,
Ik weet niet of de bakschuiven een lap hebben, zo nee ... probeer het volgende eens:
* zet de excentriek op de as zodanig vast dat deze er voor zorgt dat de bakschuif snijdend staat met de zuiger in het bovenste of onderste dode-punt.
Op moment dat de zuiger maar iets wil gaan bewegen moet de poort van de bakschuif open gaan.
Als de zuiger de andere zijde van de cilinder heeft bereikt dan moet de bakschuif weer snijdend staan aan de andere kant van de poort.
probeer dit per cilinderzijde en laat van de andere zijde even de schaarstangen eraf.
na het afstellen van de eerste cilinder doe het zelfde bij de andere cilinder , en haal je de eerste afgestelde schaarstangen er even af. Maar laat de excentrieken zitten op hun plaats.
Als je bakschuif een lap heeft is het iets lastiger en moet je het eigenlijk meten.
succes
kom je er niet uit , kun je altijd even langs komen en kijk ik er even naar.
mogelijk kom je naar de voorjaarsstoomdag , kun je hem ook meenemen en kijk ik er daar naar.
groet René