Afgelopen zondag hadden we weer een mini meeting en heb ik de hovercraft even meegenomen.
Een filmpje vind je hier....
Nu is dit natuurlijk een supergladde vloer maar ik mag zeggen dat hij het buiten ook prima doet, obstakels zoals bladeren, takken en plassen en zelfs kleine stoeprandjes op en af is geen probleem. Op het water heb ik hem nog niet kunnen testen want ik heb nog geen tijd gehad om een fatsoenlijke waterdichte kap te maken. Op dit moment moet ik weer een heel nieuw model in elkaar plakken aangezien dit model zondag met de speedtest in de veel te kleine hal door midden is gegaan. Het ging echt hard
Voor degene die zo graag de setup wilden weten hier is ie dan:
Hoofdmotor: Razor 350, 10 amp cheapass regelaar en een ingekorte zagi 5x5 prop
Blaasmotor: Speed 400, pixie7P, DD hat prop 3x2 (regelbaar via een trim)
Een filmpje vind je hier....
Nu is dit natuurlijk een supergladde vloer maar ik mag zeggen dat hij het buiten ook prima doet, obstakels zoals bladeren, takken en plassen en zelfs kleine stoeprandjes op en af is geen probleem. Op het water heb ik hem nog niet kunnen testen want ik heb nog geen tijd gehad om een fatsoenlijke waterdichte kap te maken. Op dit moment moet ik weer een heel nieuw model in elkaar plakken aangezien dit model zondag met de speedtest in de veel te kleine hal door midden is gegaan. Het ging echt hard

Voor degene die zo graag de setup wilden weten hier is ie dan:
Hoofdmotor: Razor 350, 10 amp cheapass regelaar en een ingekorte zagi 5x5 prop
Blaasmotor: Speed 400, pixie7P, DD hat prop 3x2 (regelbaar via een trim)