De radius is niet over de hele lengte gelijk, wat dat betreft is de laatst foto wat aan de positieve kant.
Het buffelen houdt nog wel even aan, met name het afronden van het glassen en het vinden van een mooie oplossing voor de vleugel/motorsteunen. Ik heb daarvoor de halfronde profielen besteld die Ramses ook gebruikt had, maar die passen qua ronding alleen aan de voorkant van de steunen, voor de achterkant zijn ze te klein. Daar moet ik iets anders voor verzinnen. Ik zit te denken aan de folie die ik ook voor de raampjes heb gebruikt: als ik daarvan rechthoeken knip, kan ik één lange zijde hopelijk met CA aan de steun vastplakken en vervolgens om de steun heen buigen naar de andere kant. Zoiets dus. En de vleugelstruts op de goede lengte maken wordt ook nog wel een puntje. Ik had bedacht om eerst een proefje te maken van karton of foambord om de goede lengte te bepalen.
De stickers heb ik inderdaad aangeschaft, dat het iets kostte vond ik minder een probleem omdat de kit zelf gratis was.