Dragonfly #36 vraagjes

• Topicstarter Topicstarter Duccan
  • Startdatum Startdatum
gewoon gelijk opladen en vliegen dacht ik gewoon.
heb je je nieuwe lipo dan al?
die van 1500mAh?

HOOII

IK BEN NIEUWS OP HET FORUM DUS ZAL ME FF VOORSTELLEN IK BEN DENNIS EN WIL MODEL GAAN VLIEGEN MET EEN DRAGONFLY MAAR IK WEER NIET WELKE IK NOU MOET NEMEN IK ZAT TE TWIJFELEN TUSSEN DE 36 DE 22E EN DE 35 MAAR WELKE IS NU HET BESTE

Hee Helipower

Je hoeft niet te schreuwen hoor, hoofdleters worden als schreuwen ervaren, en we willen je zo ook wel helpen.

De 35 vind ik persoonlijk minder, omdat dit een 36 is met stare aandrijving en conische tandwielen. hiermee is de Zoom 400 op zijn bek gegaan omdat dit elke keer kapot gaat.

Dan hou je de 36 en de 22 nog over. Wil je veel indoor gaan vliegen zou ik een 22e kiezen wil je meer buiten vliegen zou ik de 36 kiezen.

Gezien je leeftijd is eventueel ook de 4 nog een optie dit is een fixed pitch helicopter die goedkoop in aanschaf is maar ook goedkoop in de reparatie. Want stukgaan doet hij vroeg of laat zeker,

gr Remco

heej dutchhelipilot

bedankt voor je reactie zo snel en ik heb nu wel de gewone letters haha:P maar ik wil zeker ook buiten vliegen dus dan ga ik maar voor de 36 want bij mij voor is een heeeeel groot grasveld waar je lekker kunt schuren (als het me lukt teminste) maar weet jij mischien waar je goedkoop onderdelen kunt bestellen voor de 36 dan want ik ga zaterdag bij een man kijken in veenendaal die heeft allemaal verschillende soorten dragonfly's en als er dan wat stuk gaat is het wel zo handig dat je snel en goedkoop onderdelen kunt bestellen

doei
dennis wildeman :D

www.rcliegshop.nl is een goedkope winkel om zowel onderdelen als heli's te kopen. mij daar is ook niet altijd alles op vooraad dus kijk ook even op www.eheli.nl

de 36 is een goede keuze, al ou ik hem niet als eerste heli nemen :wink:

hooi explosive rc tuning

ik had al gehoord over rcvliegshops maar dat eheli is wel een goede zaak zelf koop ik hem niet bij een zaak maar bij een man die handelt in die dingen in veenendaal maar ik neem denkt toch wel de 36 ook al ben ik beginner want het lijkt mij als je eerst goed op de sim oefent dat je er dan wel uitkomt toch
bedankt voor je reactie he

groetjes
dennis

Ehh dennis klik ff op mijn
icon_www.gif
tje :oops:

gr Remco

hooi remco ,

mooie site is deze winkel van jouw of niet?
maar hij is wel lekker goedkoop
trouwens ik ga zaterdag mijn dragonfly 36 ophalen
is dit een goede keuse die ik heb gemaakt

gr dennis

als je nog nooit hebt gevlogen is een #04 misschien een betere optie. maar als je ervan overtuigt bent dat je goed kan vliegen moet je een #36 nemen. kan je mooi buiten vliegen. ik heb me er wel aardig in vergist :).

heej

ik kan denk wel aardig vliegen want ik heb zelf ook een vliegtuigje en vroeger had ik een besturbare r/c heli van de intertoys volgens mij van nikko. maar ja
iedergeval bedankt voor jullie antwoorden

ik had vroeger met die van de intertoys gemerkt dat hij snel rondjes draaide ook al op de grond hoe kan ik dit vranderen?

gr dennis

De 36 is wel moeilijk te leren vliegen hoor. Als je crasht met de 36, dan moet je elke keer nieuwe onderdelen hebben. Als je met een FP heli vliegt, dan is het meestal gewoon oppakken, rechtzetten en weer vliegen. Bij de 36 is dat niet zo.

nee ik weet dat je met dat nikko ding geen egt vleggevoel heb maar ik heb wel eens met de raptor gevlogen en dat ging aardig ook wel eens met een bezine op de vakantie in oosterrijk daar was een gast die had een nitro heli maar ook een straaljager met straal aandrijving egt super vet hij haalde de 260 maar zo'n nitro heli is egt moeilijk te besturen iets te veel gas en hij vliegt 30 meter e lucht in gelijk

maar morgen krijg ik me36 heb al besteld ik vindt de 36 toch mooier maar dat 004 model heeft een vriend van me en ik vindt die toch iets mindr

gr dennis

het is heeel wat anders om zelfstandig een midi heli in de lucht te krijgen, dan een raptor waar je een paar seconden de zender in je hand mag houden die al in de lucht zit op x meter hoogte.
ik denk dat dit heli vliegen je flink gaat tegenvallen met deze instelling.

dat denk ik ook wel
maar ik wil het toch gewoon proberen natuurlijk zal hij vroeg of laat wel crashen maar dat zie ik dan wel. een ding ik heb gezien dat achter op die walkera zender switches staan weten jullie hoe je die moet instellen of waar ik dat kan vinden?
nog bedankt voor de informatie he:)

gr dennis

weet jij hoe je een plaatje in 80 pixels maakt
laat ff weten ik vind geen plaatje nog al saai worden

doei

met paint kan je het een en ander doen.
en met fileshack kan het ook dacht ik.

Back