Ja precies, veertje moet je flink indrukken als je hem erin stopt.
Maar zonder veer heb je nog flink speling toch ?
Mooi om dat zand te zien, deze auto wordt blijkbaar lekker goed gebruikt![]()
Afgelopen donderdag: ( ben de meest linkse )

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja precies, veertje moet je flink indrukken als je hem erin stopt.
Maar zonder veer heb je nog flink speling toch ?
Mooi om dat zand te zien, deze auto wordt blijkbaar lekker goed gebruikt![]()
vandaag trotse bezitter van een e-revo geworden
nu nog wachter op de motor die moet toekomen
Een slayden mod met de originele servo's gaat wel, maar de stuuruitslag wordt nog niet zo groot als met een goede single servo setup (plastic servo armpjes zijn net iets te kort).Revo weer schoongemaakt en wat mods gedaan.
Nieuwe slipper geplaatst, nu hopelijk wel goed afgesteld!
En de slayden steering mod ( wel met stock servo's dus ben benieuwd hoelang dat goed gaat )
Heb geen vergelijk meer, maar als ik naar de steer bumpstops kijk gaat ie wel verder dus moet gelukt zijn.
En erevobe hoe ging hij?![]()
Ben eens benieuwd!!!![]()
Ja tuurlijk hoor, hij gaat als een speer...
Met benieuwd bedoelde ik als er verschil is tussen beide wagens
Niet verkeerd opvatten hoor![]()
voor vraag 4 ff de slayden steering mod googlen.of zie een pagina terug.westcoast heeft hem net gedaan.
Was nog vergeten te melden dat ik rij op gravel (bouwterreinen met zand en stenen), grasveldjes en los zand. Ik rijd geen wedstrijden en rij ook niet op kunstgras/tapijt.Heb die guide al een paar x hier geplaatst. Paar pagina's terug inderdaad. Daar staat alles in om je setup goed te krijgen.
Die bandjes bij pk die geadviseerd worden is een leuke set voor weinig geld. Hou er echter wel rekening mee dat er vrij kleine pinnetjes op de banden zitten. In wat natter zand gaan deze banden vol zitten waardoor je weinig grip meer over houdt. Op hardere ondergrond, zoals tapijt, zal ie het wel goed doen.
Je kunt ook gewoon los een set velgen kopen (ik adviseer wel 1/2 offset te nemen, das een stuk stabieler). Zelf gebruik ik jConcept Rulux halfups met 1/2 offset en daarop AKA Cityblocks medium voor gras/tapijt en nu staan LRP harakiri soft truggy banden in bestelling voor zand.
1 type band voor alle ondergronden zul je niet snel vinden.
Sway bar set past er zo op, daarvoor heb je de wingmount niet nodig.