Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Een burst waarde kan ik je dadelijk ook niet geven... Ik weet wel dat ze als de brandweer gingen en niet onder deden voor mijn Kypom 50C constant lipo's!
Zowel in de vorza als in de Revo...
bedankt voor de reactie's,
zal dit zeker eens uitproberen,
enkele punten kan ik zo uitsluiten,
ballonen van banden, allemaal vernieuwd,
instellen , heb ik allemaal gelijk gezet via castlelinkje
wat ik NIET kan doen zijn de lipo's wisselen, de 1ne auto staat op traxxas stekkers en de andere op goud-contacten,
dus begin ik nu ook te denken , dat het aan de lipo's ligt,
maar zouden die verschillende C waardes zoveel verschil kunnen geven?
er zit trouwens niet zoveel verschil op die turnigy's hebben 30c bust 40c , die ac lipo's hebben 35c continu maar ik vind nergens iets van bust waarde,
ook blijft mijn 1ste revo iets koeler 48graden na een half uur off-road, men 2de revo geeft 56 graden aan,
blijf het zeer vreemd vinden, want nogmaals het verschil in zeer groot,
zal nog even wat meer testjes doen, desnoods soldeer ik weer traxxas- stekker aan revo 1
als ik dan naar mijn maxxBE kijk ( andere vertandig 20/58 )ook met de zelfde motor en met deze ac lipo's , dan loopt deze nog sneller, allemaal zeer vreemd
Ja tochHoe denk je dat dat spul in de fabriek gesoldeerd is? Met tin dat smelt op kamertemp?
Loskomen van spur???heeft er nog iemand problemen met het loskomen van de spur?
Nick, Laat je de loctite ook even harden?
Loskomen van spur???
Wat komt er los bij je dan? De drie kleine moertjes, of de grote moer die de slipper stelt?
Als het die laatste is, dan misschien even een nieuwe geborgde moer plaatsen, eenmaal goed afstellen en niet meer aan zitten. Die van mij is in een jaar tijd nog nooit los gekomen (en heb ook zat op 6S gereden).
Is het lagertje achter het veertje nog wel goed?
En staat je slipper misschien erg los, waardoor je veel slip hebt en zo je spur probeert de schroef los te draaien (als je begrijpt wat ik bedoel)?
ja het lagertje is nog goed ik heb wel een rondelletje gestoken tussen het lager en de vering.
de slipper staat ook goed vast.
heb nu juist een beetje lijm erop gedaan over een uurtje zal ik nog eens testen.
Beetje lijm erop gedaan?!?!?!? 8O
Yup, 8 AWG op een Traxxas connector is een hels karwie (ik heb het reeds eerder gezegd). Eén van de redenen waarom ik over ben gegaan naar EC5, die lijken bijna voor 8 AWG te zijn gemaakt.
Ik ben benieuwd hoe de Hakirir banden je gaan bestellen, post een pic wanneer je ze gemonteerd hebtMits je offset velgen hebt + een setje swaybars gok ik dat het een hele andere rijeigenschappen gaat geven.
Ja toch? :rolling:
Compound A en B, maar ook band A en B. Een Terra pins band met een wang van 4 CM zal harder baloonen dan een 40 serie Bowtie die er bijna plat op ligt.
Nja ... laat hem eerst maar proberen, we kunnen wel suggesties blijven doen maar als hij het niet test schiet het ook niet op.