Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat mij opvalt bij de E-Revo is dat je Pivot Ball caps wel kunt aandraaien maar dat je na een keer of wat rijden toch weer speling hebt. Dat heb ik bij mijn Merv ook en daar heb ik de wheelhubs van Hot Racing op zitten. Bij de Revo 3.3 heb ik totaal geen last...
Mijn conclusie is dan ook, dat je met de electro modellen zo veel kracht hebt dat je gewoon speling op je wheelhubs krijgt, vooral op de achterkant en dan met name als je veel grip hebt. Je hebt gewoon een bak koppel op die auto's zitten. Bij de benzine versie heb je veel minder koppel, waardoor alles veel beter blijft afgesteld...
Ik baal er wel van dat ik telkens na een of twee keer rijden mijn wielophanging moet afstellen. Een optie kan zijn om er locktite er tussen doen, maar dat vind ik niet zo chique oplossing... Want je wilt je camber af en toe ook nog kunnen instellen. Alhoewel dit bij de Merv nauwer luisterd dan bij de Erbe. Is mijn mening.
Oja, rijden veel mensen met de stalen aandrijfassen en zo ja, bevalt dat op de Erbe?
Wat? Speling op de wielen van m'n echte auto? Ik mag toch hopen van niet...Op een echte auto zit ook speling op de wielen.