Ohhww ok thanks dan weet ik dat
En bedankt voor die links, ik meende alleen gelezen te hebben dat je een webshopje of iets dergelijks had en doelde meer op die link![]()
Webshopje heb ik gehad, maar ben ik een jaartje geleden mee gestopt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ohhww ok thanks dan weet ik dat
En bedankt voor die links, ik meende alleen gelezen te hebben dat je een webshopje of iets dergelijks had en doelde meer op die link![]()
Webshopje heb ik gehad, maar ben ik een jaartje geleden mee gestopt
een erbe is gemaakt voor 4-6s lipo power, denk niet dat jou 3s erg veel problemen op zal leveren![]()
oke verwachtige ook al geen probleem maar wie weet wel. nu lekker gaan blaasenEr rijden al genoeg mensen op 6S.
Is geen probleem met de erbe, zolang je jezelf maar een beetje beheersd.
Enige wat je even moet veranderen is de spur. Als je op lipo's gaat rijden de 54t spur erop zetten.
Er rijden al genoeg mensen op 6S.
Is geen probleem met de erbe, zolang je jezelf maar een beetje beheersd.
Enige wat je even moet veranderen is de spur. Als je op lipo's gaat rijden de 54t spur erop zetten.
Geen probleem, is normaal. Iets van condensatoren die opgeladen worden. Daarom na het rijden ook altijd de accu's loskoppelen. Anders trekt die de lipo's alsnog leeg. Met schakelaartje uitzetten voorkomt dat nietVraagje, het valt me op dat als ik de tweede accu aansluit op de revo dat ik vaak een soort "poefje" hoor als ik de stekker aansluit. Soort kortsluiting geluidje... Hebben meer van jullie dat? Altijd alleen maar bij de 2e accu...
Vraagje, het valt me op dat als ik de tweede accu aansluit op de revo dat ik vaak een soort "poefje" hoor als ik de stekker aansluit. Soort kortsluiting geluidje... Hebben meer van jullie dat? Altijd alleen maar bij de 2e accu...
Vraagje, het valt me op dat als ik de tweede accu aansluit op de revo dat ik vaak een soort "poefje" hoor als ik de stekker aansluit. Soort kortsluiting geluidje... Hebben meer van jullie dat? Altijd alleen maar bij de 2e accu...
Met tapen en goed lijmen kun je dit soort problemen redelijk voorkomen.
Ik heb in de tijd dat ik mijn revo heb nog geen enkele band kapot gekregen.
Oow,heb nu ook n e-revo erbij.
Wat doen jullie dan tapen? De band van de binnenkant of wat?
Preventief ,neem ik aan...