E-sky Nemo, the FPV edition

Sorry, vanaf 5:30 kon ik me toch niet inhouden :p

Wel ff iets doen aan die knipperende OSD, dat kan niet goed zijn.

Ja ik denk dat ik een extra condensator nodig heb oid... eea komt als ik vol gas geef.

half gas of geen gaat het wel goed...

Voor een maiden en eerste test toch nog een geslaagde vlucht dacht ik zo...

Whahahaha Freijn
Maar goed dat het vliegtuigje niet aan de andere kant van dat kleiveld lag Anders was je pas in het donker thuis geweest
Je loopt net alsof je broek vol is :banana:

Whahahaha Freijn
Maar goed dat het vliegtuigje niet aan de andere kant van dat kleiveld lag Anders was je pas in het donker thuis geweest
Je loopt net alsof je broek vol is :banana:

Dat is wat wij van afstand ook riepen. FRANK, MOET JE SOMS POEPEN!!!! :mrgreen:

Vreemd gezicht, bij ons ligt nog een dikke laag sneeuw, niks geen modderpoel....maar je blijft er fit wel bij..modderklunen heet dat toch?

MVG. Robert.

Van birdman1 een 2,4Ghz 40 mw tx aangeschaft die dit jaar een keer op m'n Nemo komt :cool: .
001-39.jpg

Hoeveel nemo's / vliegers zijn er nu ?

Het wordt steeds leuker om van de zomer een Nemo FPV meeting te houden !! :-)

hallo

vanmiddag zat ik voor de gein naar nimo,s te zoeken
die zijn duur in verhouding
dus ging ik bij HK kijken,,ook weer voor de gein
kijk daar niet veel tussen de vliegtuigen
maar er waren er 2 die ik voor het geld zeker leuk vond
en voor fpv ook gebruikt kunnen worden

het kisje van 25 dollar is toch echt om te gillen,,,geen geld
zou de dure nimo kunnen vervangen,,nee dat kan niet
maar hij is leuk

HobbyKing Online R/C Hobby Store : Dragonfly-1 EPP Slow Fly Rear-Motor (Great for FPV)

HobbyKing Online R/C Hobby Store : ICON-A5 Seaplane RC Model Kit

rob

Heel erg leuk aternatief die Dragonfly. Ik zat laatst enorm te twijfelen om hem aan te schaffen, maarja, ik heb al zoveel dingen die ik nog wil doen:rolleyes:
Wie word de eerste? baggus?:mrgreen:

mijn zolder zit ook aardig vol

alle onderdelen om hem fpv klaar te krijgen heb ik wel

maar eerst zijn grote broer de skywalker helemaal klaar

rob

ja ik wilde hem eigenlijk zowel gewoon als fpv gaan vliegen.. maar is ff in de gaten houden, heb voorlopig toch geen geld;)

Ik ga die van mij dit weekend in elkaar draaien. Maar van het vliegen zal wel even niks terecht komen, voor zover de voorspellingen vooruit gaan, wordt de regen alleen maar erger. :(

En soms hoop ik nogsteeds een keer een goedkope nieuwe nemo tegen te komen. Maarja. ;) Ik vlieg zolang wel met mijn lelijke oude zolderwrak als ik met Pieter mee wil vliegen. Ik denk niet dat dat zal gaan met die grote HK draak achter dat ukkie aan. :lol:

als je nou het weekend ff doorbouwt, kun je zondag vliegen, schijnt redelijk goed te worden en droog;)

gewoon snel vliegen met dat ding, en die kleine op de hielen zitten!!;)

Back