Edge 540 T van engel : Bigscale brushless

Klopt, voor 3D is 1.5x het eigen gewicht voldoende, uiteraard geldt nog steeds; hoe meer hoe beter, maar noodzakelijk is het niet...

Grt.

Meer is handig om je uit vervelende situaties te redden ;) Deze kist moet met 1.5x zijn gewicht aan trekkracht alle figuren goed kunnen vliegen.

Gisteren heeft onze 2 meter extra zijn maiden gehad.

Ik moet zeggen dat zelfs ik onder de indruk was van het vermogen.

De KDA motor blijkt perfekt zijn werk te doen.

zendertimer gekoppeld aan de gasknuppel, dus timer loopt enkel als je gas geeft.

geland na 8 minuten motortijd. Er was eigelijk nog geen vermogenverlies te merken.
vanavond de accu's eens terug laden.

deze waren poliquest 4350 mah 10 cellen. die met het gele etiket.

accu's waren na de vlucht nauwelijks warmer.

Peter

Mijn edge is gisteren neergestort :( Had toch maar een powerbox oid moeten gebruiken denk ik. Afstandtest met nieuwe ontvanger en aanpassingen was perfect, ook met lopende motor. In de landing opeens nauwelijk reactie meer en vol op de neus de grond in, niets meer te redden.

Jup, er staan al spullen op marktplaats, zal het zo ook even hier neerzetten. Binnen 1 maand rij ik weer naar engel om er 1 op te halen, als ze op voorraad zijn dan....

Jammer van de crash, maar zou hij niet gewoon overtrokken zijn geweest bij de landing? Is toch raar dat de hele vlucht goed ging, en bij de landing ineens storing optrad...

Grt.

Back