Edge 540 T van engel : Bigscale brushless

Ik merkte tijdens de vlucht ook al dat hij niet helemaal goed reageerde. Hij vloog wel langzaam maar reageerde in de duik ook haast nergens meer op. Ik merkte goed dat als ik tegen stuurder hij opeens fel stuurde en daarna niet. Leek echt op h old mode.

oei dat is jammer om te horen.

Ik gebruik niets van power box in de extra, gewoon 1 ontvanger accu in een SMC 19 ontvanger en klaar.

Wij gaan met een aantal van de club 14 en 15 maart naar de beurs in Sinsheim. Engel staat daar ook. We kunnen altijd eentje voor jou meebrengen. Antwerpen is dichter dan waar Engel zit denk ik.

altijd jammer een crash, was dit al met de axi in ? ik hoop het niet

Nee, axi heb ik nog niet eens :( Het vermogen van de servo's stelde ook niets voor, 120 mAH in 15 min vlucht. Engel zit op 425 km van mijn huis, ik rij er heen zodra ik het geld bij elkaar heb. Bedankt voor het aanbod ;)

Er komt nu wel een powerbox in en andere bec, alles maar uitsluiten. Ook minder vermogen met de axi kan helpen.

Zeer spijtig voorval.
Welke ontvanger gebruikte je eigelijk? Ik ben dat precies niet tegen gekomen in dit draadje.
Als ik het goed begrijp gebruikte je ook een BEC systeem. Dat zou ik persoonlijk ook niet gebruiken bij zo'n grotere toestellen.

Bec is ook een foute omschrijving, was een spannings regelaar gevoed door een aparte ontvanger. Wel een geschakelde maar op de grond gaf dat geen storing.

Ontvanger was een R149DP, daarvoor vloog ik met een R148DP en dat vloog ook niet 100%

mischien is deze kist toch een kandidaad voor 2,4 gig?
is er binnen de club niemand die hier me vliegt, mischien dat er dan de mogelijkheid is om het eerst eens te proberen voor iets aan te schaffen zodoende zitten er ook niet gelijk kosten aan verbonden.

groet,

Roy

was dat zo'n bec van HC ? ik heb er 2 liggen die ik in mijn wedstrijdkist wil inbouwen met lipo's.

Ik begin schrik te krijgen.

Peter

Jup, turnigy 8-15A bec. De bec verdenk ik ook niet van storing.... afstand testen waren super zonder lopende motor. Met motor was het een probleem. Motor kabels aangepast en ontstoord en toen was het beter. Waar de storing in zit weet ik nog steeds niet...... de regelaar kan het ook best zijn geweest.... heb ik eerder gehad met een CC 80......

Alex,

Ik ken er meer die problemen hebben met benzine motoren. Een ontsteking levert ook zijn portie storingen hoor.

Peter

Een ontsteking levert ook zijn portie storingen hoor.

Tjah, tot op heden nog nooit last van gehad, zelfs niet icm ppm-ontvangers, en ik heb al een groot aantal benzinemotoren gehad :D(zelfs met de ontsteking dichtbij de accu's en ontvanger)

Grt.

Kan het niet laten he....... ding vloog zo lekker, waarom dan een andere weer kopen die je niet kent? :) Ik weet ook wat ik de 2e keer anders zou dus dus bij deze...... kan ook dingen hergebruiken dus ook makkelijk.Volgend weekend invliegen als het een beetje meezit :) maar ik ga het niet haasten.....

Back