Heb EINDELIJK de BL setup (3900 kv + 25 amp esc ) overgeplaatst... eigenlijk wel met pijn in het hart, want na DRIE MAAND ( jawel ) loopt mijn 370 brushed nog altijd als een straalturbinetje ... mijn geheime recept voor die zogezegde VRESELIJKE motors : inbreken ( 3 batts lage revs ) , geen packs zwaarder dan 1300mah gebruiken en motor laten afkoelen na 3 min hoveren ...
nu ja, nu kan ik tenminste mijn pakjes in 1 keer leegvliegen... Die hogere headspeed maakt nu wel van mijn tamme honingbij een venijnige wesp ..
... enkele minuutjes moeten adapteren aan dat nieuwe directere sturen ..
zou het kunnen dat die nieuwe setup ietsje harder sleurt aan mijn accus ? heb het gevoel dat ik er nu IETS minder vliegtijd uithaal ....
zal volgende keer testen met de mystery 1800mah 20C die ik er speciaal voor gekocht heb ...
nu ja, nu kan ik tenminste mijn pakjes in 1 keer leegvliegen... Die hogere headspeed maakt nu wel van mijn tamme honingbij een venijnige wesp ..

zou het kunnen dat die nieuwe setup ietsje harder sleurt aan mijn accus ? heb het gevoel dat ik er nu IETS minder vliegtijd uithaal ....
zal volgende keer testen met de mystery 1800mah 20C die ik er speciaal voor gekocht heb ...