Nee, niet echt. Ik had diverse storingen in mijn basiskist.
Zender met een half doorgefikte 2.4Ghz eindtrap. Modulle gewisseld voor een nieuwe, zenderkast daarop aangepast en verbeterd.
In de zender een kapote tiptoets voor de trim. Nieuwe op moederbord gesoldeerd.
Toen weer storing. Bleken er twee te zijn. Een brandstofklunk in wokkelstand... en veel verontrustender.
Een Turnigy Nanocel voedingsaccu met onderbroken voedingskabel.
Nieuw pakket. Gaf onvoorspelbare onderbrekingen. Lader afslag, soms wel soms niet.
Had twee nieuwe pakketten gekocht. HK is garantie tot aan de voordeur.
Ander nieuw pakket uit de doos, oktober 2017 gekocht, winterstop, te koud om te vliegen, zelfde euvel.
Dus 1 pakket nieuwe voeding er aan gesoldeerd en weer verpakt met krimphoes.
Nu geen problemen meer.
Zender heeft weer Jeti zendvermogen. Gaat om een Multiplex EVO-9 met Jeti hack TMe modulle (telemetrie)
Gister gevlogen, zit je hem toch te knijpen. Maar het is nu weer safe.
Gaat toch heel veel tijd in zitten om alles secuur op te lossen en af te vinken.
Hawk heeft al wel aileron servoplaatjes in de vleugel voorbereid.
En zit ik even de hoogte servo te plannen. Een Dymond D60 is best hoog.
Wil ik de stuurstang hoogte vervangen door een lichtere carbon.
Bij een neuslanding heb ik door de stalen rods de staartservo's tanden doen poetsen.
Gaven dus veel G-krachten af.
