@skycat: daar heb je dan ook helemaal gelijk in! Thanks!
@richard: thanks, tja, t is wel een stomme fout, maar zoals ik idd al zei; wie weet kan er iemand anders wat mee!
T is een typisch geval van de wet van murphy!
Wie maakt die draadjes ook allebei bruin... Grrrrrr....
@herman:
Ik maak de kabels ook zelf, maar had even niet de juiste stekkers.vandaar maar even de originele ingekort.
Heb wel exact dezelfde draad op rol nu dus ik kan nog meters bij maken!
Even nieuwe stekkers bestellen!
Maargoed, vandaag even bezig geweest met t gas ventiel, die blijft na 1 x open te gaan constant hangen in de open stand. Nie handig....
De eerste keren hielp tikken op de klep nog maar nu is dat ook over...
Eerst even doorgespoten met Wd40 en heb m nu maar in de peut gezet met t messing gedeelte... Hopen dat dat helpt, anders een nieuw ventiel aanschaffen.
@richard: thanks, tja, t is wel een stomme fout, maar zoals ik idd al zei; wie weet kan er iemand anders wat mee!
T is een typisch geval van de wet van murphy!
Wie maakt die draadjes ook allebei bruin... Grrrrrr....
@herman:
Ik maak de kabels ook zelf, maar had even niet de juiste stekkers.vandaar maar even de originele ingekort.
Heb wel exact dezelfde draad op rol nu dus ik kan nog meters bij maken!
Even nieuwe stekkers bestellen!
Maargoed, vandaag even bezig geweest met t gas ventiel, die blijft na 1 x open te gaan constant hangen in de open stand. Nie handig....
De eerste keren hielp tikken op de klep nog maar nu is dat ook over...
Eerst even doorgespoten met Wd40 en heb m nu maar in de peut gezet met t messing gedeelte... Hopen dat dat helpt, anders een nieuw ventiel aanschaffen.