Kijk! Das leuk thuis komen na een gezellige vliegdag:
Een draadje vol goede adviezen!
Iedereen bedankt en ik heb er wat mee gedaan;
Ben dus wat aan t prutsen geweest met een tonnetje.
Het tonnetje zit op de press leiding tussen de tank en valve zoals mij vandaag werd geadviseerd. Dit omdat ik spring-air retracts heb en het belangrijk is dat de lucht snel kan ontsnappen uit het systeem bij het down selecteren.
Anders krijg je daar weer problemen mee.
Het lijkt wel iets rustiger te gaan maar naar mijn idee niet veel.
Volgend weekend neem ik m maar eens mee naar Deelen dan kunnen er wat mensen naar kijken die vaker met dit bijltje hebben gehakt. (Richard ben je er dan?) Op de video klinkt het misschien ook harder als dat het in werkelijkheid is.
Ik heb geen idee.
Vanavond wel weer lekker opgeschoten;
Startgas aansluiting gemaakt (links) en powerbox aangesloten op de ontvanger.
In het midden het tonnetje op de blauwe leiding:
Het I/OBoard op zn plek:
De data kabel van de turbine moest nog naar achteren en dan gelijk maar de turbine eens passen en kijken of de kabels goed uitkomen.
Overzichtje: COOL!!
Gelijk even geprobeerd met wat spacers eronder: wat denken jullie van de uitlijning?
Moet ie nog meer omhoog in zn geheel?
@Ray: Oh dank je! Zou super zijn!
Pennen zijn 7,7mm dik, gemeten op meerdere plaatsen en op alle pennen.
De dikte van de boom is 32mm.
@Richard: Ja ben wel weer bijgekomen hoor ;-) dank voor t bestelnummer! Van het weekend even kijken wat jullie er van zeggen en dan evt bestellen!
Goeie trouwens van die extra trim, zal er eens induiken want ik heb er ook twee extra op zitten!