Thanks mannen! T zal nog even duren voor hij wordt ingebouwd.
Eerst maar even draaien op t bokje.
Daarna weer verder met de uitdaging van het monteren.
Inmiddels een laadkabel gemaakt voor de ecu accu en deze geladen.
Het eerste menu waar ik even snel in wilde kijken was deze en ik werd blij verrast;
Hierna kreeg ik het learn rc gebeuren maar niet voor mekaar, wat bleek? Spcm ontvanger gebruikt en dan de zender op ppm laten staan...
Maargoed het learn rc is gelukt.
Vervolgens wilde ik de pomp in manual mode laten draaien om de fuel leidingen van lucht te ontdoen.
Geheel volgens de handleiding gewerkt maar er gebeurt helemaal niets wanneer ik de manual knop op de gsu in druk (of t knopje op t i/o board), je zou dan een blinking gele led moeten hebben op je i/o board en dan staat de ecu in manual mode, met de throttle kun je dan je pomp laten lopen.
Iemand een idee??
Moet daar wel bij melden dat de gsu soms niet reageerd of heel traag, je hoort vanuit de turbine ook niet altijd het piepje bij indrukken van een toets.
Andere keer weer wel maar dan gebeurt er niets....
Dan slaat het ongeduld toe en druk je na enige tijd nogmaals op een toets en dan verspringt de gsu ineens twee punten....
Verder wil hij niet meer in learn rc komen, menu's haperen, kan wel vooruit door de menu's heen als ik er eenmaal in zit maar niet meer terug ( met + en -)
Balen!!!! Maar t zal wel goed komen!
Verder nog druk geweest met de startbox, het comressor gedeelte werkt inmiddels, ben nu bezig met de fuel pump aan te sluiten op de 3 standen schakelaar en de fuel leidingen passend te maken op de pomp, die hebben een iets grotere aansluiting dan 4 mm...
Komende week op leeuwarden voor de open dagen van de klu, helaas geen tijd voor de jet....:-(
Als iemand tips heeft, graag!!! Heb een forum app op de telefoon dus ik lees mee!