Hey man, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, gelijk een goeie tor, mooi spul!
Al met al heefd de vorige eigenaal redelijk diep in de buidel moeten tasten voor een paar upgrades en nutteloze checks...., maar dat maakt jou motortje een blits nieuw machientje waar je wel effe mee vooruit kan.
Grtz,
-Turbine gedemonteerd en gereinigd Grappig na 2 runs ha ha ha!
-Temperatuursensor vervangen Nieuwer type
-Diode vervangen (waarvan??? iemand een idee??) Waarschijnlijk kortsluit diode voor de electrische starter motor rem
-Startmotor vervangen Idem
-Oliedosering vervangen (zal wel inwendig zijn??) Ja,andere naald voor meer/minder smering
-Kogellagers vervangen Ook grappig na 2 runs, vorige eigenaar lekker laten betalen....
-Behuizing vervangen ??? Vorige eigenaar laten vallen?
-Inspuitring (ik neem aan van de fuel, de sticks genaamd??) Nee, dit is de brandstof ring waarvan ze meerdere types hebben gehad.
-Olie/Hulpgasleiding vervangen Andere plaats tbv hotspot bij starten denk ik.
-Verbrandingskamer vervangen Oudere types hadden nog RVS, later allemaal inconel.
-Lagervoorspanning gecontroleerd ja ja....
-verdichtermutter vervangen (google vertaling geeft: inheemse compressor, is dit dan een nieuw compressorwiel?) Ginne duitster nie ha ha ha, ja verdichter = compressor, mutter = moer.
-Leitsysteem (google vertaling geeft: Controlesysteem???) = nozzle guide vanes voor jou, nieuwe turbine stator, misschien ook ander materiaal
-ECU vervangen voor ECU v5.
Al met al heefd de vorige eigenaal redelijk diep in de buidel moeten tasten voor een paar upgrades en nutteloze checks...., maar dat maakt jou motortje een blits nieuw machientje waar je wel effe mee vooruit kan.
Grtz,