Zo, tijd weer voor een update,het roer heb ik versterkt en vergroot. Ik heb de Raketa getest op een trapveldje bij ons in de buurt met de 7 inch schroeven, wat resulteerden in een backflip en een gebroken staart. De staart heb ik weer gerepareerd en verstevigd. Gisteren heb ik hem even op het water geprobeerd, maar ik heb iets niet goed gedaan, ik gaf denk ik per ongeluk full trottle wat resulteerde direct in een backflip, ik ben snel in het water gesprongen om te redden wat er te redden viel

. Daarna draaide 1 motor nog. Weer een nieuwe les geleerd, ik zal de binnenkant wat meer waterproof moeten maken. Misschien met hotglue de ESC's dichtmaken? Voor de ontvanger heb nog geen idee, misschien hebben jullie tips? Na een poosje draaide alle motoren weer en heb ik hem op een grasveld getest, de accu had ik helemaal voorin gelegd. Het was alleen een erg ongelijk grasveld. Toen heb ik een paar rondjes kunnen maken. Wat een enorme snelheid zit er in dat ding! Als er een beetje snelheid in zit gaat hij overal over heen. Alleen is de canard afgebroken.
Ik heb helaas geen film of foto's kunnen maken, maar ik beloof dat ik binnnenkort weer wat foto's en of flim zal plaatsen.
Verbeterpunten;
Sterker canard maken met aluminium versteviging.
Binnenkant beetje meer waterproof maken.
Ik heb 6x4 drieblads schroeven besteld i.p.v. de 7x4
Ik ga proberen om de voorste schroeven meer verticaal te zetten.
Misschien wat ijzer in de neus stoppen
Er moeten nog steps onder komen.
Conclusie; nog genoeg werk voor de komende tijd! Maar wel een geweldige machine!
Groeten, Cees