Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De Enigma van mario ging als een speer met de kawasaki groene romp en een 17x19 prop.
Uit m'n hoofd 2.7kw bij een accuspanning die iets aan de lage kant was. Zit nog een beetje speelruimte in, maar ziet er nu al erg goed uit! En Mario vloog er mooi mee, zelfs nog een heeele tijd in de thermiek gevlogen, dat kan dus ook
Groet,
Gerben
Zie je Mario...
Ik had je 3500 watt voorgerekend, en tataaa. het klopt.
Dus de prop hou je nu wel ;-)
Mijn koelboxje heeft die verwarmingsstand.
Eten kan ik opwarmen tot 65 graden, ik heb een dubbele bodem gemaakt en als ik in de opgewarmde box een lipo leg is hij binnen 35-45 minuten 40-45 graden.
Als ik hem een uur laat liggen zit hij op 47 graden en veel warmer wordt ie niet.
Een thermostaatje is makkelijk te maken maar ik verwacht hem niet nodig te hebben.
Het koelkastje werkt trouwens met een Peltier element, als je die goedkoop op de kop kan tikken dan zou je daar ook een kastje omheen kunnen bouwen.
Mijn elementje is ongeveer 50 Watt.
GJ
Mario,
Even kijken in je unilog waar die waarde precies vandaan komt, in de curves is duidelijk te zien dat het een uitschieter geweest moet zijn. In de vlucht krijg je een hoger toerental, omdat de kist op snelheid komt en de prop dus lichter draait.
Voor het verwarmen kun je ook de koelbox in warmte stand gebruiken. Wel even opletten, er zit geen warmte thermostaat op, sommige worden erg warm. Ik heb nog wel een schematje voor een thermostaatje wat je in de box kunt klaatsen, ook worden de thermostaatjes van de bandenwarmers wel gebruikt.
Groet,
Gerben