Een aantal pics van de recentste stapjes.

Een bumper was ik nog vergeten in voorgaand to do lijstje. Het is een aangepaste bumper van een speelgoedauto ( die voor de rest crap was) die me heel taai lijkt. Past wel goed vind ik. Te bekijken of hij het houdt.
Let erop dat ik ook een alu staafje tussen de achterste 2 shocks (bovenaan) gemonteerd heb. Ik zag wat beweging in de shocktowers bij inveren. Maar een fractie, maar nu is het zeker stijf. OOk 2 alu spacers gemaakt voor tussen de shocktowers en shocks.
Antennehoudertje dat voorlopig was, heb ik een beetje anders voorlopig gemonteerd, die beugel zat in de weg.
Check de centrale overlangse verstijvingsstang. Vooraan gemonteerd waar ook de originele stang zit, achteraan een gaatje en draad gemaakt in het alu stuk dat de shocktowers recht houdt. Afstandsbusjes in alu gemaakt zodat de stang iets hoger komt en dus nog makkelijk toelaat een batterij te plaatsen/verwijderen. Een 4S krijg ik er niet in. 2S en 3S veronderstel ik wel. Maar 2S is voorlopig genoeg, het is een gok wat de aandrijving aan kan.

De achterste assen van dichtbij: afgeslepen terwijl ik het achterwiel liet draaien. Netjes zo.

Een bovenaanzichtje waar je alles goed ziet. De bedrading heb ik heel naar mijn zin kunnen wegstoppen. De servokabeltjes zo je nauwelijks. Met de gyro erbij zul je er wat meer zien, maar dat zie ik dan wel.

De onderplaat even tonen. Bijna alle gaten die er oorspronkelijk in zaten heb ik gebruikt, en er wat bijgeboord waar nodig. De meeste ongebruikte zijn afgedekt met iets wat vanboven gemonteerd staat. Ik vind het wel leuk dat je zo kunt zien dat het een nitro ombouw is.
Alles is verzonken.
Op de bumper hangen nog wat restjes van lelijke stickers
Naar stijfheid toe doet die stang nagenoeg alles nu denk ik. Maar volgende is toch een rolkooi denk ik. De achterkant nog verstijven en alles wat beschermen bij omrollen. Daar is wel wat werk aan, weet nog niet wanneer het lukt.
Misschien ook of eerst een body... Time will tell.