Ik weet niet meer of deze van voor of n bovenstaande herstelling waren, maar maakt niet uit. Een paar actieshots.
Hier zie je de tail een beetje die de trike achterlaat. Ondanks dat het moeilijk blijft om mee te rijden, is het wel spectaculair om hem bezig te zien.

Frontaal zie je mooi hoe ik de kanteling van de voorwielen overdreven heb. Maximaal denk ik. Maar komt de wegligging wel ten goed, ttz, iets minder slecht.

Al bij al, met de gyro en met een niet versleten achterband valt er redelijk mee te rijden na wat gewenning. Al graaft het achterwiel zich iets makkelijker in, de vering en feit dat ik hem wat hoger op zijn poten heb gezet in vergelijking met toen hij net gebouwd was, heeft veel verbeterd. Ondanks dat het zwaartepunt wss wat hoger ligt nu.
By the way: de rolkooi is er niet voor de looks: al heel veel zijn nut bewezen en echt wel nodig gezien de trike redelijk makkelijk rolt. Van het gepolijste alu is er op sommige plekken maar weinig meer van te merken
Hier zie je de tail een beetje die de trike achterlaat. Ondanks dat het moeilijk blijft om mee te rijden, is het wel spectaculair om hem bezig te zien.

Frontaal zie je mooi hoe ik de kanteling van de voorwielen overdreven heb. Maximaal denk ik. Maar komt de wegligging wel ten goed, ttz, iets minder slecht.

Al bij al, met de gyro en met een niet versleten achterband valt er redelijk mee te rijden na wat gewenning. Al graaft het achterwiel zich iets makkelijker in, de vering en feit dat ik hem wat hoger op zijn poten heb gezet in vergelijking met toen hij net gebouwd was, heeft veel verbeterd. Ondanks dat het zwaartepunt wss wat hoger ligt nu.
By the way: de rolkooi is er niet voor de looks: al heel veel zijn nut bewezen en echt wel nodig gezien de trike redelijk makkelijk rolt. Van het gepolijste alu is er op sommige plekken maar weinig meer van te merken
