Ervaringen/Meningen Sebart Wind 110

  • Topicstarter Topicstarter hezik
  • Startdatum Startdatum
De definitie van verouderd die ik gebruikte is dat de zelf fabrikant met een vervangend model of een verbeterde versie uitkomt.
En dan is de Angel niet veroudert.

En 19 april bedoel je?
 
Tsja.. de Angel S 50 is een verkleining van een model waarvoor de fabrikant met een vervangend model is gekomen...

Voor de rest zegt dat natuurlijk exact 0,0 niets. Het is een mooi kistje en als ik de bezitters moet geloven, vliegt het geweldig :)
 
Of is het een plot van de NL deelnemers om te voorkomen dat ze het snot voor de ogen wordt gevlogen met een .50 kistje :)
 
Jawel dus, dat is de Miss Wind .50.

De Angel 140 is opgevolgd door de Miss wind 140.. dus de Angel S50 zou dan logischerwijze worden opgevolgd door de Miss wind 50.

Maar waar hebben we het over, alsof het wat uitmaakt :)
 
Je zegt het zelf al, F3A, en voor zover ik weet, ga jij F3A-C vliegen:mrgreen:

Dat snap ik :mrgreen:

Mijn vraag duid meer op wat de bedoeling van deze invliegdag is.
Is het de bedoeling dat je op deze dag de laatste puntjes op de 'i' zet zonder dat de jury je beoordeeld? Een korte competitie?
 
Laatst bewerkt:
Dat snap ik :mrgreen:

Mijn vraag duid meer op wat de bedoeling van deze invliegdag is.
Is het de bedoeling dat je op deze dag de laatste puntjes op de 'i' zet zonder dat de jury je beoordeeld? Een korte competitie? Of doelt men met 'invliegen' op de 'first fly' van een kist?

Nope; als F3A vlieger moet je die dag verschijnen om de rest van het jaar te mogen meevliegen in de F3A. Tenzij je weer in de top zoveel (weet ik ff niet, was top 5 of 7 ofzo) van het jaar daarvoor zit, dan ben je automatisch geplaatst. Voor de B en C geldt dit niet, dan mag je sowieso meedoen.
 
De invliegdag is bedoeld als middel om de jury de kans te geven de A klasse beter te kunnen jureren.

Stel men laat de A-klasse vrij, dan gaan er ook mensen A vliegen die misschien wel geen A zouden moeten vliegen. Het nadeel daarvan is dat je aan de top bandbreedte kwijtraakt in je jurering, en als je daar dan mensen hebt die dicht op elkaar zitten, dan wordt het lastig.

Dus heeft men de invliegdag bedacht. Het idee daarachter is dat iedereen op die dag mag komen vliegen, en dat diegenen die binnen een bepaalde afstand van 'de top' zitten (het exacte percentage weet ik niet) geplaatst worden.
 
Hezik, je hebt hierover al een ander draadje, hier gaat het over de wind 110, en aanverwanten eventueel

dus kun je jezelf even modden aub.
 
Ah, dat maakt het allemaal een stuk duidelijker. :)
Er was al iemand zo attent geweest mij een PB te sturen met nadere info.

Misschien kom ik 19 april wel weer even kijken, of helpen als schrijver van de jury (als dat mag).... ff kijken of er nog ergens een gaatje zit in mijn nogal volle agenda.:mrgreen:

Groet,

Julius
 
Laatst bewerkt:
onn topic!!!!!

Heren ..
kan het hier weer een beetje ontopic .
iedereen kan natuurlijk een nieuw draadje over wedstrijd vliegen beginnen.
en anders valt het draadje helemaal uit elkaar hier.
groeten wiebe ,mod
 
Om weer wat on-topic te raken, nog wat foto's om van te kwijlen
sebart_wind_s_110e_bild_18.jpg


sebart_wind_s_110e_bild_04.jpg


sebart_wind_s_110e_bild_08.jpg


Denk trouwens wel dat deze meneer een foutje heeft gemaakt door het Gear te vervangen door een zelfgemaakt Carbon gear, maar daarbij de overligende delen (skirts ofzo?) niet meegenomen heeft.

Hij zegt ook een 2% mix op het hoogteroer te hebben om meskant rechtuit te gaan, zou dat gerelateerd kunnen zijn?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Top