Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee, het staat in het linkje wat ik al gepost had.
Welchen Stützakku soll ich anschließen?
Je kan op elke Kontronik regelaar op een willekeurig kanaal een 4 cellen NiMh pak aansluiten.
Alleen bij de Koby kan je een 2S lipo gebruiken, dit heeft te maken met de mogelijkheid om een hogere becspanning in te stellen (7,4V)
Of het echt veilig is laat ik aan jullie over, persoonlijk zou ik gewoon lekker met een losse Castle bec werken of 2S met diodes.
GJ
Lijkt me logisch he..
Als de regelaar de ontvanger van spanning/stroom voorziet en je zet op je ontvangeraansluiting een accu erbij dan wordt die accu ook gevoed.
Enige is dan dat je de BEC zwaarder belast als hij ook nog eens een laadstroom moet leveren.
Kontronik schijnt dat te kunnen.
In theorie zou je dit met elke regelaar met BEC kunnen doen.
Ze leveren allemaal genoeg stroom, je moet alleen de spanning goed af kunnen regelen.
GJ
Waarom zou je een backup nodig hebben voor iets wat al tientallen jaren goed werkt.
Zo min mogelijk stekkerverbindingen, een goede (geen HK) schakelaar en goede solderingen, dat is de truc.
GJ
Tuurlijk kan je een 2S lipootje kwijt.
Als je ziet waar ik laatst mee vloog en hoe ik dat erin heb moeten frommelen dan hebben jullie een zee van ruimte.
Dat ging allemaal maar net, maar nog zat ruimte voor een lipootje met CC bec.
Een 200 mAh pakje is zat voor jullie, dat is 20x35x8mm.
En je kan dan eventueel nog het pakje ontleden, dan zou je een plakje van 20x70x4mm hebben, dat kan je eventueel nog ergens onder je aandrijfaccu kwijt.
GJ