Hoi Ton,
Klopt.. Ik heb de modellen van jet en speedmodels overgenomen.
Of liever gezecht, de mallen gekregen voor bewezen diensten voor het helpen van Look toen ie zelf niets meer kon doen.
Ik hou de huidige lijn in stand (met wat verbeteringetjes), vervang 2 modellen voor nieuwe versies (stinger 21 en kasumi 21).
Die 2 modellen heb ik namelijk niet, die zijn verkocht aan Frits van HET en die zullen geloof ik op den duur als arfjes op de markt komen net als de Sniper.
Maar ga vervolgens inderdaad meer richting schaal en andere dingen.
Mijn hart ligt bij schaal.. ik ben ook al hard bezig met een aantal modellen.
In het kort.. ben nu bezig met een schaal 1/12 P51D, voor zowel .21 en hoger of electro (100cm span). Ben al een heel eind..
Ik wil graag een hele serie van die 1/12 schaal dingetjes. Allemaal gfk romp en styro vleugels (wel schaal.. dus geprofileerd stabilo etc..
Ben al een behoorlijke tijd bezig met een 1:4.5 P51B.. (250cm) maar die word voll gfk.. duurt nog wel even voordat die klaar is (schat 1 jaar) word helemaal schaal.
En ben met 2 stuntkisten (alias ragbakken) bezig voor 15cc 2-takt.
Misschien dat er binnekort nog iets moet komen ter vervanging voor de Sniper.. die mallen heb ik namelijk niet.. die zijn verkocht aan HET.. zoals je weet.
Maar als je het goed vind hou ik je in mijn achterhoofd.. je bouwt en test erg netjes.. en kom tijd te kort.. (is het alweer zo laat?)
Cheers
Peter