Beetje veel om overal op te reageren.
Maar goed, dan ben ik maar naief sander, wat zal t jou uitmaken? Ik geloof niet dat ik jou of wie dan ook er mee tot last ben toch?
Wat ik alle lezers kan meegeven is dat hier op dit forum wel vaker dingen worden geroepen door mensen die het willen laten doen voorkomen alsof ze ervaring hebben. Als je dan niet mee doet aan de hype dan hoor je er niet bij.
Deze discussie is en blijft eindeloos, want ik blijf bij mijn standpunt. Zo heb ik nog wel meer voor de meute nog onbegrijpelijkere standpunten. Die voor de forum gebruikers hier nogal tegendraads zijn en veel ergernis zullen oproepen.
Ergens hoop ik dat jullie gelijk hebben, want dan maak ik dikke kans op een mooie schade vergoeding. Maar zoals al gebleken is, weer een middag door het stof gereden en niks aan het handje met de motor geen zand geen stofjes geen krasjes. Dus ja, wie heeft er nou gelijk he. We zullen het nooit weten.
Voor de gene die nog altijd denkt dat er papier in zit (al dan niet met katoen vezels), ik weet niet waar jij die info vandaan haalt, maar ik heb een van me filters eens uit-mekaar gehaald en kan je dan toch echt vertellen dat er alles behalve papier in zit.
@Zjeraar
Je kan wat mij betreft nog meer dinge verzinnen, maar ik snap niet waar jij ergens in mijn repliek leest dat ik het over 4 takt heb als het om de charger gaat dus waarom je daar over begint is mij een raadsel.
Iedereen hier kan verder wel leuke dingen roepen, maar ik heb pas 2 onderbouwde replieken gezien hier. En onderbouwd zijn dingen die je kan vertellen uit EIGEN ervaring en of dingen die je weet door bepaalde kennis die je vergaart hebt met je werk/hobby etc. Ik heb het dan niet over dingen die 16 jaar gelden gebeurt zijn en of dingen die je op een of ander forum vind/ziet.
@ micropuller
Nee beste kerel
Denk je nu echt dat K&N zijn R&D afdeling gaat inzetten om luchtfilters voor rc doeleinden (verder) te ontwikkelen? Over naief gesproken
Wat denk je nu zelf. Dat ik denk dat er afdelingen bezig mee zijn? Doe me een lol zeg. De kleine filters zijn gelijk aan de grotere, althans de materialen die er voor gebruikt worden. Deze materialen hebben in de afgelopen 16 jaar (lijkt mij) wel degelijk een ontwikkeling ondergaan. Zo niet dan kan ik niet begrijpen waarom K&N nog bestaad.
Als K&N voor de kleine filter dus nog steeds de zelfde materialen gebruikt als dat ze 16 jaar gelden deden, dan alleen heb jij hier recht van spreken. Zijn er ook maar miniscule veranderingen opgetreden aan de vorm, het gaas, de stof de olie of wat dan ook, dan is bij deze jou argument van tafel geveegd.
Ik werk in een fabriek, en ik werk samen met een afdeling die product ontwikkeling heet. Die mensen worden er voor betaald om nieuwe producten te ontwikkelen maar ook om oude (waar nodig) reeds bestaande producten verder te ontwikkelen en al dan niet te verbeteren.
Materiaal kosten en dergelijk zijn nooit de afgelopen 16 jaar gelijk gebleven, dus ik snapm niet dat jij nog steeds in de waan zit dat wat er 16 jaar gelden gebeurt is heden ten dage nog steeds tot de werkelijkheid (zou kunnen) behoren